Här kommer den Vers1: Jag har alltid vart personen han som kommer sist// O blir alldrig klar med saker för jag har alltid tidbrist// Är alltid Robert och inte någon annan// Men Många trode det när jag hållde på att rammla// Jag va sårad när ni inte lite på mig// jag fick panik att ni inte förstod mig// Står inte kvar på samma plats jag gjorde då// Och jag accapterar inte att ni ser mig som någe föremål// Ser inte skillnad på dagar och nätter// Men moderjord viska till mig att vinden vänder// Ska jag lite på hon eller bara ignoera// Väntar på den dagen då vi alla kan förenas// Med blodsprängdra ögon och salt på mina sår// så har jag fått lida men jag kämpar ändå// Men jag hoppas att vinden vänder snart// Då jag kan le och alltid vara glad// Reff X2: Ibland känns det som jag har vart någon annan/ Men jag har alltid vart samma person Vers2: Det var dåtid då jag satt å kämpa// Och nu står jag här, allt har förendrats// Har fått min luft så jag kan andas klart// Hade fel stämma med hitta rätt tonart// jag sa till er att jag inte lita på mig// Men nu förstår jag att ni ville bara hjälpa mig// Vatten i lungorna som jag sen fick ut// För vissa behövde mig,då tog jag beslut// Jag tog beslutet att jag ville vara kvar// Att kämpa framåt och börja må bra// För ett leende jag fick på direkten// Det lönar sig att kämpa att komma i rätt lägen// Jag hoppas att ni ser mig som personen jag är// Robert Mendelson, Mrtusse som klär// Nu är jag han som jag alltid velat va// Nu kan jag lee och alltid vara glad// Reff X2: Ibland känns det som jag har vart någon annan/ Men jag har alltid vart samma person www.Tusse.info.se
https://soundcloud.com/mendelsonbits