Text för dom som är lite sega i huvet Versen :att jag knullade din flickvän var inget jag förstog men knulla hon är som att vifta en limpa i globen// lyssna på min röst, jag får bitches att falla och framför dator sitter alexz k och handtrallar// min egna stil, jag har en högerarm som jag kan svinga till och träffa över han// jag kommer pumpa hårt som mina groupies AITS du kommer falla för mig, som dina fjortis MATES// jag är en levande legend, min röst blir aldrig död för min låt är som en drog, du blir svajig och hög// du säger "oh shiet", när jag flippar runt och bara flyter på beatet för jag simma lungt// för alla vet du är mitt största fan, du visar tuttar i cam och jag beredd// jag printar och skickar runt en bild och du visar igen, jag lägger upp en till// OH MY GOD, det är jag. jag är här är en gud som vet vad hiphop innebär// feta brallor, en kepa på sne lite bling bling och man ska säga YEE// men en sak, som ni vet jag är han som är den som lägger en rad som inte flowar rätt// jag byter ett ord, det blir fel med vokaler aah, jag är ju HELT JÄVLA GALEN!// du vill vara jag, men jag är kanibal jag käkar rappare till frukost och s-s-s-stammar bra// och om din mamma ringer snart så ge henne mitt nummer eller hon kanske har det för jag är kungen ?// men iallfall, jag är mr.b jag pissar på alla och bryter era ben// jag haltar fram som en pensionär och pissar på alla för ni vem jag är// så skrik mitt namn i kör allihopa BRUNO BRUNO YOU ARE THE MAN// alla blir galen när jag går ut på scen så kom ihåg mitt namn, bruno aka mr.b// Reff :Bruno du är så jävla bra Bruno du är så jävla bra åh bruno du är bäst Bruno är ju bäst på att rappax2
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S