Qruu - Signatur Session.mp3 Qruu - Signatur Session.mp3 Direktlänk!En gammal och lång favorit vers har äntligen fått ett exklusivt beat i rätt tempo, producerat av CCC. Tack!Ni kan också använda er av http://www.myspace.com/qruu!Lyrik:Jag hängde och drällde, nu tänker jag längreTar mig an mer, jag blir bara bättre och bättreHar texter som knäcker så släng er i väggenOch lista ut yo vad jag häller i bläcketStämningen växer, ni känner effektenMusiken skall pumpas i gränder om nätterDen smäller på käften, då växer respektenÄr inte David, men jag sänker än jätteOch räcker ut händer till människor som svälterFast det finns en ångest som skräcken betäckerJag sätter exempel och väcker upp känslorSom hjälper fast du kanske stjälper och vältergnäller och skäller på dem som bestämmerklart man vill slippa se fängelsestängselFörtränger och stänger ut skrämmande länderVill du hitta mig politiskt, se längre till vänstersvänger och vänder för trender de sänderDet här tar inte slut, för det gäller en kämpeEn hjälte som enkelt skänker er tecken Från platsen jag bor på, mitt hem och mitt tempelHar vänner i mängder och känner en ängelVill resa mig ur askan, nu tänder jag eldensläcker och fäller, spräcker och sprängersvikare, jag firar inte sjätte decemberMen lägger mer läckert än den perfekteOch man får ju bara det som man sträcker sig efterÄr hellre med gänget och lägger det fett, men…Bland dessa 6 miljoner, hur väljer jag sättet?Tänjer på gränser, på längden och breddenUtmana, sluta i sängen på bäddenMed jämmer och käbbel, bängen och rättenHamnar även de goda männen i cellerFuck väldet som sväller, med tjänster och nämnderJag är kvar som den slitande drängen på ängenglänser och blänker, slänger poängerÄlskar min fru och är snäll emot henneML-rebellen, som bäcken och älvenNär jag flyter fram till sista strecket i häftetJa bränner upp ställen, och hjälper de sämreAssocierar Santiago med elfte september