Micke - Tiden Blev För kort (R.i.p Emil Andersson)
Tjue, Har inte lagt upp nått här på ett bra tag nu. men spelade in en låt nu inatt till min homeboi "Emil Andersson" som tog livet av sig för inte så läge sen. All kärlek till han ! Miss ya boi ! R.i.p / Micke Länk : Myspace (Inlägget ändrat av luthgr3n 2008-07-16 14:21:39) (Inlägget ändrat av luthgr3n 2008-07-16 14:22:10) (Inlägget ändrat av Mabande som låste p.g.a. för många uppningar 2008-08-07 08:55:43)
Mc´s Spottar Verbalt
Fatta inte hur fan man länkar. Nya whoa e knas !... Men om nån orkar göra de så kan ni göra de !.. Här kommer text oxå. Reff : De känns så overklig , Overkligt - Att du inte finns , Längre , Bland oss / Tiden blev för kort , För ett farväl - Nu är du fri , Som en ängel i vår värld / Vers : 1 Ey jao , Allt som har hänt , Känner , Saknad än - Kom tillbax - Emil min vän , Va så länge sen vi snackade / Jag hoppas att du ser mig , Hör du mina ord - Komips allt blivit knas , Sen du lämmna våran jord / Men tids nog , Så syns vi igen - Bruschan - Allt har en väg , Men du valde den själv / Även hur de känns , De bränns , Att sakna dig - Sakna dig - Men de du gjorde , Kanske va bästa valet för dig / Vila i frid , Jag hoppas att du har de bra - Sitter här och tänker , Brevid din grav / Tittar upp mot himmelen , Hoppas få se dig snart - Pallar inte längre , Pallar inte av / Att sakna dig som fan brorsan , Kom tillbax - Du är saknad i vår stad , Sen du gav dig av / Utan svar på vad , Som hadde hänt den dan - De blir mitt sista farväl , Kompis , Ha de bra / Reff : De känns så overklig , Overkligt - Att du inte finns , Längre , Bland oss / Tiden blev för kort , För ett farväl - Nu är du fri , Som en ängel i vår värld / Vers : 2 Varje dag som jag vaknar , Tänker jag på dig - Du vandrar runt i mina tankar , Som de va ditt hem / De känns , Som du är här , Och vakar över mig - Jag saknar dig brorsan , Hoppas du har de fett / Där uppe i himmelen , Höjjer handen för dig - Känner , Med din familj , Emil vila i frid / Frid / Känns så jävla fejk , Att du tog ditt liv - Tog ditt liv - Du borde leva , Glida runt i din egna stil / Men du tog snöret , Knöt om , Och lät de va - Och jag minns den dan så klart , Linda sa / Emil finns inte kvar - Vafan säger du - De känns så overkligt / Emil han är borta , Men jag visste inte varför - Du sa inte ens hej , Du bara gav dig av / Utan svar på vad , Som hadde hänt den dan - De blir mitt sista farväl , Kompis , Ha de bra / Reff : De känns så overklig , Overkligt - Att du inte finns , Längre , Bland oss / Tiden blev för kort , För ett farväl - Nu är du fri , Som en ängel i vår värld / // One
Mc´s Spottar Verbalt
Thx mayn, De värmer !
Mc´s Spottar Verbalt
Upp nu !
Mc´s Spottar Verbalt
Diggas och R.I.P till emil... tråkit när sånt händer. men bra text och bra lagt. men det blir lite virrigt med all mixning alla adds... men jävligt grymt annars!! Keep up:)
Punkt26
Tack så mycket bror ! Fler ?
Mc´s Spottar Verbalt
tycker verserna låter soft, reffen är också nice . R.i.p
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Thx !
Mc´s Spottar Verbalt
R.I.P Emil Andersson. Låten var underbar! Han är stolt över dig, finns inget att säga om låten. Den är bra!
bla.
tackar. de värmer ....
Mc´s Spottar Verbalt
Välldigt bra låt!
Vi skålar för att förlåta & dricker för att komma ihåg !
shit va fin låten va vännen (F) Vila i frid Emil Andersson vi tänker på dig
Tack som fan. De värmer att höra !!!!
Mc´s Spottar Verbalt
verserna låter värkligen hel soft, reffen var tööng.. Bra jobbat . R.i.p
Jmkproduction @ || Du är Lika billig som nudlar på Lidel Bitch. Jag är som gubben i lådan , har alltid nått på G
tackar !
Mc´s Spottar Verbalt
Upp nu
Mc´s Spottar Verbalt
Fin låt, RIP!
soundcloud.com/jerrones
Thx man !
Mc´s Spottar Verbalt
upp nu
Mc´s Spottar Verbalt
Komigen nu, Fler tack !
Mc´s Spottar Verbalt
fetaste låten från dig...grymt
Ingen tar mig.
Tack så mkt !
Mc´s Spottar Verbalt
finner inga ord och ja vill ej kritisera eftersom det är tanken som räknas i sånna här låtar, men kan bara säga att du har gjort personen stolt. :) R.i.p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack mannen :)
Mc´s Spottar Verbalt
upp nu !
Mc´s Spottar Verbalt
Cleant! Vila i Frid.
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
soft låt man! upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
väldigt bra låt sjuktbra skriven kan bara säga vila i frid. tragiskt som fan när sådant händer. ta hand om er mina tankar gå till emil och alla sörjanden. :(
Tack alla. De värmer !
Mc´s Spottar Verbalt
thx. fler ?
Mc´s Spottar Verbalt
har ingen aning om hur de är att förlora någon. Låten va grymt fin :) r.i.p
Reffen är fet, verserna e tunga. låten är djup. R.I.P.
Tack så mkt alla som diggar. Flera nu . Komigen !
Mc´s Spottar Verbalt
riktigt fett, RIP MAYN! diggas hårt ska du veta.
tackar =)
Mc´s Spottar Verbalt
tack för länkningen
Mc´s Spottar Verbalt
Riktigt fet låt, diggar mixningen. Beklagar det som har hänt men det är riktigt fegt att ta självmord tycker jag. Missuppfatta mig inte nu, menar självklart ingeting illa peaceR.I.P
100procent
Alla har sin egna åsikt. tack för kommentaren..
Mc´s Spottar Verbalt
mayn va ska man säga r.i.p ... den va fet hoppas han hör den där uppe. // peace and löve
Madde.. du vet hur det stavas, för jag är svaret på allt som ni vill vara!!!!
Thx :(
Mc´s Spottar Verbalt
Fler nu !
Mc´s Spottar Verbalt
mkt tung låt! vila i frid
Miicken
Tackar
Mc´s Spottar Verbalt
Det här var verkligen bra som fan! Gillar rösten som fan, texten va nice!R.I.P
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
Thx..
Mc´s Spottar Verbalt