Jag har levt hela livet i ett mörker// Har varit rädd för verklighet, och aldrig kollat ut från fönstret// ... Jag är dömd till att misslyckas// Och mitt hjärta krossad varje gång som min familj flyttar// Men jag vet att jag klarar det, bara spola tillbaka det// så jag kan vandra hela livet, även om jag hatar det// ... Och jag saknar det, som vi hade förr i tiden// jag passera saker, och det kändes som jag dött i himlen// ... är född till livet, och jag kommer klara av det// precis som en mördare, så ser jag bara hatet// ... jag ser bilder av mord// och jag kommer klara av detta, tills jag ser att skiten är gjord// om familjen har ont, så lider jag med er// jag kan se igenom er, precis som en spegel// ... Det här är livet, dags att jag vänjer mig vid det// jag har hemska minnen i livet som jag sänker till liken// vers 2: ... så jag landar på vägen, det här är nog över// lika äkta, som södra sidan är mina blodsbröder// ... ni är mitt liv boys,, glöm aldrig bort det// För jag har era ryggar, precis som sverige har norges// ... Ni förkänar allt och lite till// så jag kommer aldrig backa bakåt, fast än jag har lite mindre tid// ... Fattar ingenting, detta här är inget spel// ...försöker bygga pusselbitarna, som ligger fel// men jag lyckas inte, att få sätta dom i rätt spår// har helat varje människa, som jag nånsin har lett åt// ... går på stigen, och jag lyckas se ett tecken// jag bestiger berg, på denna vägen så skriver jag texten// ... har du sätt det? samma sak som jag har// ... det finns minnen som jag söker efter var dag// den dagen som jag dör, då kommer alla minnas mitt namn// Och livet har gått uppåt sen jag slutade med vitt knark// vers 3 jag skriver poesi, och kommer fortsätta med det// jag flyter på beats, och jag tar till okända regler// ... i detta spelet, kan man shiden backa bak// så jag fortsätter vandra, kommer inte stanna kvar// på denna platsen som jag står på luktar dött lik// med alla mina synder jag har, så borde jag hört hit// ... jag har modet och kraften// och jag kommer aldrig lämna livet, för jag tog det med handen// ... Är ni stolta? eller är det som ni låtsas// Jag tänker bara tankar, som börjar att skapa åska// ... Jag lägger ner min energi// men ser ingen förändring, så jag fortsätter på samma stig// ... samma stig som jag har gått på hela livet ut// Jag känner styrkan flöda, och jag känner ingen tvivel nu// ... jag har tillräckligt med kraft// så jag kommer aldrig sluta även om jag vunnit på fel plats// tacktack, det uppskattas! FLER DÅ?!
haha, vi bor på landet!