|
|
|
|
|
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
OH YES
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
soooft!!! riktigt bra gjort boyz
|
|
|
tight! hört bättre från alla tre dock..
hets, stress, fest!
|
|
|
veckans låt, no doubt.. fett fett, älskar storhets..
be the change
|
|
|
storhets fan du har mange schmidt´s röst och använder den på rätt sätt till skillnad från den smurfen..
fet låt
Fucks your life up crew Tjabo!
|
|
|
Kepsen, helt klart en av de tightaste på svenska.
I got more kicks than Jackie Chan.
|
|
|
text hade vatt schyst om ni lagt upp =)
-Say hello to my little friend! Tony Montana
|
|
|
Get em amg
-pack you'r bags man, you are a tourist!
|
|
|
yeah diggar det, tungt! kid höll toppen i denna,
feta cuts också.
|
|
|
yyyyeah fett som fan grabbar
B
|
|
|
sjukt skön låt, ve-ve-veckans hit ! ;D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|
|
|
fresh..bra jobbat av mina teammates...kul att det diggas!
AMG - hooligans
|
|
|
fifan vilket jävla beat! låter tungt.. Peys
http://www.myspace.com/mowglibeats
http://www.myspace.com/otisrap
|
|
|
töng skit! diggade dock inte cutsen..
|
|
|
Storhets la't nice. Cutsen lät skitbra! Kid Colt gjorde det fett. Dubblaa gjorde det felfritt. Fetast var Storhets!
|
|
|
Först måste jag bara säga att jag blev sjukt glad när jag såg att ni hade droppat en ny track.. lite musik med bra klass, tack som fan
vers1 Storhets - Fan detta faller mig så jävla hårt i smaken, du är en stor insperation asså, o nog den artisten jag diggar bäst här på whoa, hoppas du kan droppa mer sånt här, och lite oftare hade då fan inte skadat.. asgöttigt laidback flow o rösten mödar... fräck text BIG UP
vers2 Kid colt - Bästa jag hört med dig utan tvekan, älskar hur du kör den lite 'gnälliga' rösten på din vers, sjukt inlevelse... ville höra massa mer sånt här av dig!!! längtar efter mer arbete av dig... samma här sjukt göttig laidback flow&röst, texten sitter!
vers2 dubbla - lägger det soft som fan också, droopa mer, fin text o flow
|
|
|
Grymt boys, riktigt tunga allihopa även om jag gillade kepsen mest.
|
|
|
Gillar beatet, låter fiffigt. Keps da man - älskar din röst, ditt flow och rina rim och liknelser, fortsätt förfan, överfett!
Era Scratches och cuts är skitsköna, diggar det!
Kid Colt borde bara köra engelska, rösten blir läskigare på något sätt då :S Ändå ganska skönt, men din engelska slår du igenom mer med enligt mig.
Dubblaa tycker jag inte om, gillar inte rimschemat, låter bara kefft. Tyvärr.
Dra åt helvete!
|
|
|
AMG, that's the name of the team!
men det ser ut som att det är dags att vi skippar Almost-delen.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
|
|
|
Fett att höra, längesen kepsen droppade!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Skön respons! najs.
NickoKick - WORD
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
|
|
|
de här va inte mitt typ av beat asså..men men försöka duger som jag brukar säga. :) fett me props till storhets och kid därimot som behärskade de betydligt mycket bättre än mig.
|
|
|
var inte alls beredd på den här responsen, kul att höra alltså.
det kommer mera :)
|
Moderator
2008-07-21 12:13
|
Trodde att det skulle vara en lite mer tung låt, ni vet, en som dödar. Men jag diggar det , skönt laidback som det står ovanför, dock gillar jag kid colt mer på engelska :') Storhets har jag inte hört så mycket av på senaste tiden men skönt att få höra en låt igen! Dubblaa diggar jag också fedt , rimschemat var skönt som faen enligt mig så bara att droppa på av allihop (;
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
Kepsen! Underbar låt.
Don't!
|
|
|
kid e ju nääice på svenska också ju, kul att du varierar lite. kepsen droppa lite oftare. dubblaa tung också. tju
-pack you'r bags man, you are a tourist!
|
|
|
nice! roligt att ni klämde in lite cuts också!
JONIS REST IN POWER
|
|
|
Underbar lyssning :)
Göte "Alkis" Von Schlebrygge...
|
|
|
mgee är fet på mixen, va han som mixa dublaas tape med va?
work some magic
|
|
|
jag vill ha mer musik grabbar
|
|
|
|
|
|
Brodin1 P19 Kul att det diggas och ja det var jag som mixa dubblaa´s förra tape men jag måste i dagsläget erkänna att dem mixarna inte e dem bästa direkt :D
Återigen props till mina boys!! AMG!
AMG - hooligans
|
|
|
galet bra ! , riktigt fett AMG ist he shit !
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|
|
|
Beatet är fräsh som fan
Storhets: Sjukt fet röst asså digga dig som fan bra rader bra flow Kid Colt: Sjuk inlevelse digga din röst och dina rader va sjukt feta tycker jag Dubbla: Stabil insatts som vanligt fett flow o alltid nåra roliga o sköna rader.
Låten sparas o pumpas feeet
Geni
|
|
|
dublaa tycker jag är bland whoas bästa svenska rappare.. storhets e dock snäppet vassare är dublaa o förblir en av sveriges bästa underground.. kid är som vanligt helt jävla sjukt fet..
sveriges underground elit..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
|
|
|
Detta är så jvla översjuk nivå MER BRA SHIT TILL OSS!!!
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
|
|
|
jävligt skönt sound på låten.. gött med cuts, boombap beat och soft rap.. svårt å stycka vers för vers, tycker allt funkar bra ihop!
korvbulle
|
|
|
detta va tungt grabbar;)
punkternas punkt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skön låt, men mixningen känns skum.. typ som om ljudet är i en burk. Men storhets är för jääävla duktig.. Kid colt kickar det jävligt bra han med, bäst på låten. Dubbla har något men kan inte sätta fingret på det. Bra jobbat.
Men frågan är när ni ska ta steget ifrån Whoa.nu's audioforumet?
Gör något av skiten för fan, ni har potencial.
Jag är jointen
|
|
|
Men frågan är när ni ska ta steget ifrån Whoa.nu's audioforumet?
Gör något av skiten för fan, ni har potencial.
Tänkte svara dig tidigare i en annan tråd när du hade skrivit ungefär samma sak men skippade det då. Vi vet ärligt talat inget bättre sätt att få ut vår musik än att lägga upp det på internet, så är det bara, vi vill precis som alla andra att så många som möjligt ska höra oss och då blir det lätt att man väljer den enklaste vägen. Sen har vi väldigt mkt matrial som ligger under mixning i studion som inte under några som helst omständigheter kommer hamna i audioforumet. Så det känns lite så att man inte vet vad man ska göra av vissa saker. Den här låten la vi upp för att den kändes rätt men samtidigt inte särskilt märkvärdig. Så ja, det enda jag kan säga är att ni får vänta på fetare grejer! :)
|
|
|
Fetast ! bästa jag hört komma från audioforumet, inget mer än säga än att alla skiner rakt igenom!
Hoppas ni finner något sätt att få upp er musik!!
|
|
|
|
|
|
Sjukt feta grejer! Diggar hela låten, fett med cuts också!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|
|
|
Helt okej. Ni har lagt bättre allihopa. Känns som det är nåt som saknas.
Antingen tryck i beatet eller lite nicko mcfish.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|
|
|
Diggade cutsen i reffen, fet rap också
http://www.myspace.com/macgbg
|
|
|
Ja mixxen o cutsen är överfeta , propps till MG
|
|
|