Limpan (Limpressed) - Same old fools
Blev en ny låt ikväll och denna gången så kör jag på engelska.LÄNK! Tanka, sprid och kommentera!Texten: ::::REF:::: we are the same old fools, obey the same old rules, dispite that people die we use the same old tools that we used last night so if we try to fight, if we unite against the mighty right, we might come to our senses and realize that the people that die are nothing less then our friends, so if we try to fight, if we unite against the mighty right, we might come to our senses and realize that the people that die are nothing less then our friends, ::::VERS1:::: oh wait, i've been to this corner, been to this alley before walls with the same red color, and that's the same old door i must be going in circles cuz everything looks the same the madness gets to my brain, even my name fades away i rocognize this day, i've done this one time don't think it's safe to stay but i can't leave these people behind something bad is gonna happen, i don't know what but i can feel it think big brother's involved, something bout our lifes and how they steal it so its time to see it, understand that they exist and rules our planet how they plan to make us fit into world thats full of habits every day we take for granted all the power that we have and that we dont know how to win and put their ass up and face plant them this is the new freedom anthem for us yo we know what to do, so just chant 'em with curse yo we make them husch now, its the calm before the storm so let us take them down to the ground and crush them yes the government watch us, we dont get respected (neey) the government dont trust us even thow we elected them a small majority of us that have the benefits of money come on, just chant with me honey! ::::REF:::: we are the same old fools, obey the same old rules, dispite that people we use the same old tools that we used last night so if we try to fight, if we unite against the mighty right, we might come to our senses and realize that the people that die are nothing less then our friends, so if we try to fight, if we unite against the mighty right, we might come to our senses and realize that the people that die are nothing less then our friends, ::::VERS2:::: instead of worrying now, lets make it funny your way of hurrying up is to dance with me honey dance to this beautiful and uniteing song dance togheter, day and night til all the people sing along cuz when we sing, the hatred's gone, gone, gone, gone we grow new wings, fly to the sun, sun, sun chant so loud so all the people all around the world can hear it too and help us spread the word the end of all the struggeling is here no matter where you come from you wont have to feel no fear yes, now the misson really is completed our small axe brought them down and know they really are defeated so take a minute, smell the smoke cause now they're burning up if they had all the water in the world they still could not make it stop we're headed straight towards the top, you and me and all the others our cousins, our parents, our sisters and our brothers we managed to chop them down we managed to burn them down we managed to chant them down and now, we, the people gonna wear their crown ::::REF:::: we are the same old fools, obey the same old rules, dispite that people die we use the same old tools that we used last night so if we try to fight, if we unite against the mighty right, we might come to our senses and realize that the people that die are nothing less then our friends, so if we try to fight, if we unite against the mighty right, we might come to our senses and realize that the people that die are nothing less then our friends, ::::MELLANSKIT:::: please just chant them down, we're gonna wear their crown. come on, just chant with me now ::::REF:::: we are the same old fools, obey the same old rules, dispite that people die we use the same old tools that we used last night so if we try to fight, if we unite against the mighty right, we might come to our senses and realize that the people that die are nothing less then our friends, so if we try to fight, if we unite against the mighty right, we might come to our senses and realize that the people that die are nothing less then our friends,
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Fyfan, det här är överfett! Du utvecklas snabbare än min kuk när 100 heta brudar står nakna framför mig. Texten är skön, flowet är fett, uttalet låter helt ok, och jag älskar din "sång" fortsätt så här så blir jag kär i dig! Peace
Dra åt helvete!
Jag gillade inte plingandet i beatet men sången och rappen var fet :D Skön text och skönt flow. Pra krejjer!
"Att kalla graffiti för klotter är som att kalla invandrare för svartskallar"
Thx mayne. Glömde att ge fett med creds till beatsmakern för det överfeta freebeatet! Skaparen är Jobro och beatet heter Reggaeton freebeat: Maniana beat ;)
Härligt! Alltid lika nice att höra nytt från dig! Skönt beat, skön text och har alltid gillat din röst/uttal. Thumbs up!
^ Smart sagt.
Jag hoppas du är medveten om att du boostar mitt ego nu :D Tack som fan för din kick! Detta kommer pumpas på väg till jobbet i höst! Jag förstår om plingandet stör vissa, men det har en funktion. Det fyller upp de övre registren som annars är rätt så tomma.
Gav denna kick en mer permanent plats (hoppas jag i alla fall) här:
Ladda ner rar fil
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Otroligt roligt att höra jobro! :)
först när ja såg att det var engelskt tänkte jag ; fan. enbart för att många har dålig uttal i engelskan. Sen bläddra jag förbi kommentarerna och det dåliga blev till förväntan. Damn vad bra du va på engelska! uttalet, låten va sjukt nice och beatet var grymt det med, störde mig inte på plingandet:) Västerås nya stolthet maybe:)? skitbra låt!
Du äger rätt och slätt på engelska. Fortsätt den vägen mannen!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Linus, skön låt, inget oväntat iofs. Nice flow som få. Kanske koncentrera dig mer på mixningen nu när allt annat låter topp. Big up!
Live If You Want To Live
töööngt tööngt :) fast beatet är inte min stil direkt :pp pzz
Allt är sant på internet.
tack så mycket allihopa! kul att det gillas :)
Limpressed P0 riktigt skönt faktiskt, äääälskar reffen =) asså kan vara mina högtalare, men känns som du kunde höja accapellan lite? men annars varen skit bra, ruskigt bra uttal på din engelska, som vissa säger, de är lite sällsynt här på whoa :P keep it up!02Ettan!
Vettefaen alltså Omega, jag tycker acapellan låter bra faktist. Kul att du gillar!
Limpressed P0 måste vara något med mina högtalare då, nån kabel kanske ligger löst :P för verkar ju ändå inte som nån annan klagar påt :)
-Omega- Jo det kanske är det ;P.. Resten.. Vafan är detta. 42 dl och så få kommentarer?!
eller hur? UPP&kommentera
Jo jag håller allt med er. Det behövs fler kommentarer för Linus arbete med denna låt.
Tack för att ni hjälper till med att uppa! :P Kom igen nu Whoa.
Vafan kom igen nu!
hur uppar man? =O
"Att kalla graffiti för klotter är som att kalla invandrare för svartskallar"
haha.
this shit is like the shizzle.. fortsætt på engelska, lætt rætt språk
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
jag tycker acapellan var lite för låg eller otydlig kanske man ska kalla det.. så man får liksom koncentrera sig för att höra vad du säger. men ja tycker de låter bra annars så keep it up.
Sleep is the cousin of death
thanks! more?
upp. . .
Lyssnade på denna i bättre högtalare. Lite för mycket reverb på dina vokal pålägg. Jämför med beatet så hör du att det skulle åtminstone vara 75% mindre reverb. Gillar den dock stenhårt fortfarande.
Majkman, jag skulle nog säga att jag varierar flowet ganska bra? och väldigt konstig att du utrycker det jag sjunger som "sång" och att den inte är bra.. Den första jag hört som säger det faktist. Det är inte jag som mixxar själv och den som gör detta håller på att lär sig fortfarande så det blir förhoppningsvis bättre med tiden.. Jag tar självklart din kritik på rätt sätt och tänker inte börja gråta för att du tyckte att allt var dåligt förutom texten men det kändes väl som att ditt tycke låg lite mycket i kontrast med de andra kommentarerna.. Jobro Jo det kan nog stämma, som sagt så lär sig "producenten" min fortfarande.
upp!
upp..
Bara jag som inte kan lyssna på den?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie