Bästa här: 1.Eddie, inte hört innan men digga som fan. 2.Sleez, Nice text mannen du vet jag diggar de du droppar mannen nice som fan. kicka nåt snart :) <3 3.Dittin, Haha din text e fet mannen småflinade lite när jag lyssnade :P men de verkar som du inte gick in för de ? :P annars nice mannen :D <3 4.Hakke, aldrig hört innan. inge vidare, en lägre nivå än dom andra 3. men de hörs att du har potential så fortsätt. 5. kan bara inte lyssna på din rap, spolade förbi.. pzpzpzpzppzpzpzpz
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Inte så lätt att ge 100% när man är täppt i näsan och huvudvärk! Tack för ditt flin sötnos =) Du gillar inte svenskar därför spola du förbi hakke ;)? Danskjävel <3
"Jag hatar citat"
Sluta "uppa". Tråden ligger på första sidan.
"Jag hatar citat"
1. Skön röst, bra flow. Inte hört dig men diggar! 2. Jag hör inte vad du säger, lite flowmissar men helt okej. 3. Bra attityd, bra text, bra flow, diggar! :D 4. Tråkig attityd, bra text, tråkigt flow. Men helt okej. 5. Lite flowmissar, tråkig attityd, men helt okej.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
tack wiz sötnos :$ .. mina personliga favoriter på denna halv braiga session, är väl första snubben, och han sleez! (a) UPP!
haha, vi bor på landet!
tycker alla hade ganska dåliga texter,inget feta punches,liknelser ordlekar och heller inte några direkt bra rim heller,mest mediokert snack om hur bra ni är,flytet var bättre än texterna,tror det var hakke som låg off beat hyfsat ofta,men dem andra låg helt okej på beatet,men ingen som glänste direkt,en halvkass session
chee folks, nice att ni diggar!:)
UPP! infinite: sluta "uppa" så mycket :P dom skriver om dom vill! FLER?!
haha, vi bor på landet!
Haha dittin :P gjorde en rangordning på vilka som var bäst :) 1,2,3 osv. spolade förbi infinite för kan inte lyssna på hans "rap".. pz pojkar :)
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
haha nu förstår jag. Var lite trötter, ovanligt. Länge leve bordsfläkten!
"Jag hatar citat"
Ingen bra standard på denna sessionen, Eddie och Sleez stack ut.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
hade lite ont i halsen så svårt att få in attityden. de där med off beat hörde jag nu när ja lyssna igenom igen, skyller de bara på att ja inte hade orken att spela in. men jag är fortfarande ny, tränar bah upp mig nu =) hata den som hatar och älska den som älskar!
diggade första killen. han infinite struggle var sämst på låten, utan tvekan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Smitch_ p11 du skickar massa skit o är nosig o är arg för to bort dig från msn. bara för dina vänner dissade mig en gång så ska du försöka spela häftig inför dom. smutsa inte ner tråden så är du snäll. vill du nåt mer skriv i gästboken
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
tycker bara första killen va bra på denna om ja ska va ärlig, du har gjort bättre dittin men keep it up ;)