I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spiken - Sommarkänsla (Ft. Thelin & Ensam Själ) [Prod. Ensam Själ]

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2008-07-28 18:09

Spiken - Sommarkänsla (Ft. Thelin & Ensam Själ) [Prod. Ensam Själ]

Tjena whoa!

Slänger upp en låt som legat sedan sommarlovets början nu, men aldrig blivit riktigt klar för än några dagar sen, så måste slänga upp den innan sommaren är slut ju, haha!

Iallafall så står Ensam Själ för "beatet" som han spelade in på gitarr.. Feta props för detta!

Rap: jag vers 1 & 2
Reff: Thelin sång och ensam själ på rappen där
Beat: Ensam själ prodd som sagt...
Mix: jag

Hoppas du kan klämma ur dej en kommentar också om du kollar in låten! Vore härligt med lite kritik och feedback!

Spiken - Sommarkänsla (Ft. Thelin & Ensam Själ)

Peace!
/S

Rappare

2008-07-29 19:17

2008-07-29 23:12
I överlag en bra låt med bra text, skönt beat och så, men det var lite konstigt klippt i första reffen, det var lite synd:) men annars var den bra=)

och kom igen och kommentera lite nu Whoa!!!!:D

2008-07-29 23:51
Du gör stora framsteg man. Snubbarna på reffen har jag aldrig hört men dem var helt okej. Rappen var lite offbeat. Musiken var fenomenal!!
"Jag hatar citat"
Producent

2008-07-30 03:25
Du stressa dig igenom låten, låter jobbigt usch, försök att lev dig in i beatet ist
Du övar och det gör du bra. Du gör dina framsteg.

Refrängen, nja han som rappade lät inte så bra men sången tyckte jag va härlig!

Bra melodi=)

Fred.
Flyger fritt, landar platt
Rappare

2008-07-31 21:17
Tack för kommentarerna grabbar! Det värmer!

Micke, aa jag hör det nu... Damn, aja gjort e gjort.

Dittin; Kul att du tkr det! Värmer man! Aa tkr Thelin och ensam själ lägger det fint! Och du har hört en låt med Ensam Själ? Ens eget liv hette den, du kommenterade iaf:) haha aja thx!

Joutzen; Okej ska chilla på beatet lite mer om man säger så... Ska se vad jag kan trixa fram!:)

Skulle inte vara fel med fler synpunkter och kritik whoa, det skulle sitta som handen i handsken!

Peace
/S

2008-08-02 21:53
det är väl inte den bästa låten du gjort Spiken, men lätt att den dunkas.
:)
keep it up mannen! :)
pCe!

2008-08-03 00:37
Har svårt att hitta något där flowet och beatet går ihop .. låter exakt som om man tagit rösterna från en annan låt och försökt slängt in på ett annat beat och det låter som om du var stressad när du spelade in låten
http://www.myspace.com/xDnick

2008-08-05 15:33
kan du be beatmakern kontakta mig via PM spiken?
"Jag hatar citat"
Rappare

2008-08-05 20:56
tack för kommentarerna!

Underground: Okej, nej det är mkt möjligt, men tack ändå!

xDNick: Hm, okej ska som sagt se vad jag kan trixa ihop med att "chilla mer" på beatet! Tack för kommentaren!

Nån mer?:)

2008-08-06 11:43
Du anstränger rösten för mkt + några flow missar

Reffen gillades inte men det är väll smak sak

Försök vara mer avslappnad i rösten ;P
Rappare

2008-08-09 22:09
okej tack för kommentaren exizt!

Nån till then this shit is going to the grave...

/S

2008-08-10 11:18
inget var rikitgt bra i den här låten, många flow missar reffen var inge vidare heller,
men träna på texten lite innan du spelar in, och om du själv hör att det blir flow missar så gör om det till de inte finns några flow missar kvar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.