I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Proclaimer™ - Ödets Sång (med Wiggedi) tease till "Kärnfolk 2008"

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-08-03 13:21

Proclaimer™ - Ödets Sång (med Wiggedi) tease till "Kärnfolk 2008"

God middag allesammans nu bjuder Proclaimer Productions(Dubbel P) på en fet track, denna låt kommer hamna på min platta "Kärnfolk 2008"

skivan kommer gästas av diverse personer och samtliga spår produceras av mig... mer info och överblick:

ÖDETS SÅNG
Vers1 - Proclaimer
Vers2 - Wiggedi
Refräng - Proclaimer & Wiggedi
Beat - Proclaimer
Mix - Proclaimer

DIREKT NERLADDNING
DIREKTLYSSNING

---------------------------
www.Proclaimer.se

Producent

2008-08-03 13:24
nja, känns som ogenomarbetad låt. beatet var rätt okej, första versen likaså. men sen sjunker allt.

2008-08-03 13:32
Att samma piano-slinga går genom hela versen får det att låta lite grötigt. Dock tycker jag att du lägger första versen riktigt bra. Gillar refrängen också, men lägg dubs på accapellorna så du lyfter fram den lite för just nu sjunker den in i beatet.

Andra versen är inte lika bra, någon lite flowmiss och lite tråkiga rim osv. Sen sist så gillar jag beatet, dock tycker jag att pianoslingan blir lite tjatig. Men helt okej.

7/10 - Första versen och reffen var bra. Andra versen, gör om gör rätt.

Peys!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2008-08-03 16:18
Konstigt X20
mycket riktigt, beatet är dock ordentligt... skrev min vers i brådska... vi skulle dra ut på krogen så jag hade bara en halvtimma på mig att skriva å spela in.
Andra versen är däremot planerad långt i förväg, hans 2a låt nånsin så jag tycker att det va ganska soft...

Wizdom P17
nja asså det skulle nog däremot hjälpa att höja volymen på versen lite... eller dra ner kompressorn... har en multibandskompressor på som finish som jag mastrat med...
vi får helt enkelt se vad jag gör med låten...

Tack för stödet
Respekt och kärlek till de som lyssnar

Bless

2008-08-03 18:29
det här är ett statuerande exempel på hur efterblivet whoa.nu kan vara ibland

2008-08-03 19:03
skrev min vers i brådska... vi skulle dra ut på krogen så jag hade bara en halvtimma på mig att skriva å spela in.

blablablabla, sluta skräpa ner forumen om inte änd DU är nöjd med grejorna. Du sa det bäst själv.. "det här är ett statuerande exempel på hur efterblivet whoa.nu kan vara ibland"
work some magic

2008-08-03 19:10
användare som brodin är en jättebra tillgång till samhället... älskar verkligen att ha onödigt folk skriva extremt onödiga saker överallt å har aldrig nånsin bjudit på sig själva! så skriver du en gång till i den här tråden så ser jag till att den kastas

2008-08-03 19:24
sverige är ett bittert skitland! there I said It!
de som väl har hjärnceller i det här landet använder de hjärncellerna till att klanka ner på andra... sen när man själv är ärlig och verkligen bjuder på sig själv, försöker förklara hur allt ligger till på ett väldigt öppet sätt så får man skiten kastad i ansiktet å blir kallad för lögnare!!

"blablablabla, sluta skräpa ner forumen" - Bittra jävla svin som skriver sånt borde inte finnas, har aldeles för mycket ordförråd för sin hjärnkapacitet...

lite drama queen....säkert... trött på den här skiten bara... hatar er allihopa... jävla snorungar ni är hela bunten!

2008-08-03 19:26
aaaaaaaaaaaahahahaha
work some magic

2008-08-03 19:42
vem fan är den här glappkäften som kommer upp från ingenstans och vill "äga" folk han inte känner?

2008-08-03 19:44
han är en 10ggr bättre rapapre än vad du är, vilket vem som helst kan hålla med om + jag vill inte"äga" någon, jag skrev en kommentar om vad du hade skrivet för ursäkt, vilket jag störde mig på. sen börja du grina, både här i tråden och i min gästbok. detta är sissta gåmngen jag svarar dig i någon form.,
work some magic

2008-08-03 20:23
"han är en 10ggr bättre rapapre än vad du är" - huh, Whats up with that? erkänn själv att det där va ganska efterblivet skrivet, vad fan har det med saken å göra?

men det var ingen ursäkt, det var en förklaring... räcker med att jag e pissed på att ingen skriver i trådjäveln så kommer du mitt från ingenstans, säger ingenting om låten utan kommer bara in för att slänga ur dig onödigt snack, sen när jag skriver i din gästbok och ber dig lägga av så börjar du tjaffsa emot... du tom raderar meddelandena av någon mystisk anledning... aja du fick sista ordet... säkert underhållande för vissa... inte för mig, jag hatar verkligen såna där spydiga kommentarer och i verkligheten brukar sånt sluta med en rak höger från min sida...
så nuff said...

bless