cash - helt skön låt, enda som va lite småjobbigt att lyssna på var väl refrängen. reflektioner av mitt liv - skön text, reffen var betydligt mkt bättre på denna än på förra. dagdrömmer - hmm, ganska dålig i gemförelse med dom andra två, du har väl mig att tacka till för de. :) vill inte vara den - delivery på denna var lite småjobbigt, låter som du överanstränger dig. texten var däremot bra:) Utekväll - skönt intro, refrängen verkade alltför snabbt ihopkastad, kunde dragit ner på upprepningarna lite iaf... verserna var sköna, med en annan reff så hade de här varit "tungt skit" älskar mitt liv - refrängen är helt mysig, låten i helhet är soft som fan, tack och lov att vi gjorde om den:D vakna sverige - älskar den här :) hittills den bästa, texen var väl lite överdriven för att tala om sverige, du borde kört en till vers.. vart lite besviken när låten var slut:) skilda världar - älskar story tellers, texten var bra. liksom förra låten så kunde du gjort en till vers, man vill ju veta varför du berättade om dom 2 snubbarna, istället vart de lite lite torr information om en fattig och en snobb... du borde flätat samman personerna, lr bara gjort lite almänna sklidringar till hur de borde vara, lr iaf nånting som innebär ett bättre avslut. sommaren är här - en skön låt som man gärna höjer stämningen med vid fint sommarväder:D I almännhet så var de ett bra mixtape, bra text, bra delivery, bra mixning, bra beatval, Bra! fanns en del tunga låtar som man gärna lyssnar på fler än en gång. Keep it up!
Great som Tony Tiger!