Annika - Miss Perfect Hej igen!En lugn låt som jag tycker blev ganska bra :)beat av The syntesisJa trodde de va fredag idag men de är söndagHela helgen har gått men allt är ändå likadantFörst blir de måndag o då längtar man till helgenSå kommer den o de går för snabbt för snart e de månda igenO sen så undrar alla varför tiden går så snabbtmen tillbringar den framför teven och umgås knappt drömmer om ett bättre liv där dom slipper arbetagnäller över för lite tid bara gudarna kan vetavad dom gör vad dom prioriterarlivet e långt så varför inte börja levajag orkar inte vara miss perfectja orkar inte leva efter andras åsiktja trodde vi levde i ett fritt land men ja hade nog felför om ja tänker efter så är allt inte som de ser ututåt så verkar alla vara glada och verkar ha de bramen de e bara en fasadja orkar inte vara miss perfectja orkar inte leva efter andras åsiktja tänker inte ta dina bittra ord på allvarja tänker skapa mitt eget liv o de kommer bli bra x2ja trodde de va meningen att vi skulle vara unikaatt vi inte ville vara lika för vem vill vara likamen som de ser ut så finns de en mall även för deför den som inte passar in gör tydligen fellite damm i hörnan skadar väl inte nånoch man kan väl få glömma kamma håret nån gånginte behöver man få mvg på alla provingen större skada skedd, vi mår bra, ingen dogo visst hade jag velat vara brun o smalmen jag mår hellre bra o jag älskar chokladjag orkar inte vara miss perfektjag orkar inte leva efter andras åsiktså lite tid men vad gör du med ditt livslösa den inte på såna som tycker du borde skita i ja orkar inte vara miss perfectja orkar inte leva efter andras åsiktja tänker inte ta dina bittra ord på allvarja tänker skapa mitt eget liv o de kommer bli bra x4ha en skööön vecka!