texten e ungefär såhär ------------------------------------------------------------- jag vill vakna varje dag med din hand runt min midja vill somna varje kväll med dig vid min sida vill pussa dina läppar vill få dig att må bra men det finns ett hinder, ja det finns ett undantag jag tar ett djupt andetag , berättar nu för dig jag älskar dig, men de verkar som du dissar mig vi glider isär, jag klarar ej det mer jag älskar dig, men förlåt för det som sker du var mitt liv, du var faktiskt mitt allt du var min värme när det var iskallt även den mörkaste plats där lös du så klar jag väntar på dig tills du kommer tillbauks har inte haft någon som varit som du så som du smekte mitt hår, jag älskar det ännu vi två föralltid jag tror på det än du var min själsfrände och du min bästa vänn ----------------------------------------------------------- jag älskar dig, ja jag älskar den du e det svider så mk , får inte mer se dig le ble samma person, den du va förut det får itne vara så att det måste ta slut ----------------------------------------------------------- jag minns ditt leende och sättet som du skrattar på jag vet vad jag lova men de kommer inte gå du har vänner och famlj men inte plats för oss två så jag måste gå vidare, jag tror du kan förstå jag älskar dig än, jag älskar dig nu jag älskar dig så mycket att det här känns sjukt det kommer alltid finns kvar en bit av dig i mitt hjärta så jag säger farväl med en stor tung smärta du ska endå veta jag finns alltid här för dig kom om det e någonting, du kan öppna dig för mig jag gör allting för dig, jag går genom eld och vatten du är och förblir den magiska skatten när jag höll om dig, när du va i min famn fick du mig att må bra, så som bara du kan och när du ser i mina ögon då smälter mitt hjärta jag säger nu farväl med en stor tung smärta -------------------------------------------------------------
0-4-6 !