Börjar me att säga att beatet e riktigt skönt asså. Sen till första killen asså du kan rappa de kan du, och skriva texter kan du. Men de här blir tråkigt. du har ingenting som sticker ut, man blir trött på att lyssna på dej efter en stund, vist ditt flowe funkar, asså ärligt talat så e de igentligen inge fel på rappen. men det e endå endel som saknas. jag vill efterlysa känsla och energi, bland de två viktigaste egenskaper hos en rappare som jag ska kunna lyssna på. Men fätt dej ner och tänk igenom hur du kan göra dina låtar mer intressanta. Och då menar jag inte att du måste göra värsta flowe grejerna och värsta rim schemat. Utan jag menar att du ska skriva saker som värkligen sätter sej i hjärtat på en, och leverera de raderna på ett sätt så de känns som en mindre käftsmäll, varken det e en känslig-arg-glad eller urflippad låt, så ska de kännas som en örfil när man lyssnar på låtarna, för då blir man trollbunden och låten fångar ens fulla uppmärksamhet. Tyvär gör varken du eller denna låt de just nu, men jag hoppas att jag kan få uppleva de någon gång med dina framtida låtar. /mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>