Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beatet e killer :) riktigt najs shit. rapen godkänd :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mixat lite dåligt dock. skicka hit det ska jag fixa till :)
Det är Intention som mixat det. Ska snacka med honom i morgon...vill fixa det själv:) Men tack för kommentaren...som fan.
kör väl en upp så länge
sjukt fett beat! killen va ju också dope på micken såklart. keep it up
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
diggar beatet det var fett,men tycker rappen var sådär asså,speciellt i början
tackar. Men jag tycker nog att Intentions Slugsteez är rätt nice ändå.
Man blir helt förvirrad av den här rackarns sidan. LÅten är bättre än 99.99% allt annat det länkas till i audioforumet. Helt seriöst. VArför bryr sig ingen? För att jag är 33 bast? För att Intention är amerikan? För att kidsen inte kan relatera till hiphop på engelska? Om nån moderator tycker att det är dags att låsa skiten så gör för all del det. Couldnt fuckin care less.
Producent
2008-08-09 13:01
"För att jag är 33 bast? För att Intention är amerikan? För att kidsen inte kan relatera till hiphop på engelska? " För att Intention är fett emo ;P Nämen detta var riktigt nice. Skön känsla på beatet, ok rätt sköna rapz.
Intention är fett emo, no doubt. Men han har även skönt flow och en skön attityd till hela rapgrejen. Dessutom är han fett populär så man får en del exponering tack vare honom. danke donut
Får lite Non Prophets-vibbar av låten! Bra gjort av båda, det bästa jag hört med Intention hittills.
Aggro är härmed tackad.
jag tycker faktiskt hela låten är grym rakt igenom, jag vill dock att accapellan ska va lite högre :P men men, det var ett riktit fett beat dyna! props för det! och rappen är grym, han har najjs flow och bra lyrik, som sagt bara mixingen som behöver ändras lite grann :P peace!
najs beat. som sagt. men jag gillar verkligen inte dendär Intention :s riktigt dålig faktiskt.. tyvärr :) sen har han ju mixat det väldigt uselt, tycker du borde styra upp dedär :P men bigups för beatet igen :)
AEAP. du ha verkligen fel när det gäller Intention.Det finns INGEN svensk emcee som är i närheten av hans sköna backpachrap....INGEN I tell you. lr?
Producent
2008-08-10 04:26
Dynamo414 P33 Hehe... jo en hel jävla del faktiskt...
Producent
2008-08-10 04:26
Men intention är helt ok, dont get me wrong.
dynamo> uhm.. finns rappers som hänger på whoa, tom, som e bättre :P och jag kan nog nämna 10 kända mcs från sverige som jag också tycker är bättre :P tycker inte han har bra delivery, inget skönt flow och lite trist röst.. thats just me tho :)
Då har jag missat dem. Svenska emcees låter generellt som mindre begåvade kopior av sina amerikanska förebilder. Enda namnen jag kan komma på som verkligen har skillz är Prosperous oxh Nadasdi (som tyvärr verkar lag ner). Jag menar alltså katter som kickar på engelska. På svenska blir det oftast bara trist.
dynamo: promoe??
AEAP: Inte ett fan av Promoe....sen så tänker väl jag mest på lite "mindre" rappare. Typ..
Producent
2008-08-10 13:53
Of the top of my head så, Allyawan, Choys, Proffesor P. Alla "mindre" rappare och alla very mucho tighter.
håller inte med. men vi kan ju lägga ner här nu eftersom tråden börjar utveckla sig till en chat.
beatet va killer som fan, rappen var helt okej, men som AEAP sa så skulle rösten kunna mixas aningen bättre. peace/andre