O Ne Rawk, Pluralis & Färska Prinzen - Inlåst
Från mixtapet "Forcem Familia vol.1"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
One Rawk: Helt galet tycker jag sjukt fett lagt Pluralis: Galet detta med diggar som fan Prinzen: Hehe lätt skönast så jävla nice Sjukt fet låt
Geni
Pluralis och Prinzen... Det var en collab jag definitivt inte hade förväntat mig. Någonsin. Sveriges näst bästa lyricist (efter R-man) skiner dock över beatet som en radioaktiv soljävel. Mer sånt här.
Raymo sa de som fan :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
o ne är jääävligt fet..har alltid varit..kommer ihåg när eichess snacka om dig i studion..trodde du skulle blowa ordentligt plurre..jonte..alltid lika fet haha sen prinsen..sjukt grym collab!
up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fetaste låten i år
Pluralis Pluralis Pluralis Pluralis Pluralis Pluralis
min personliga åsikt om låten är att prinzen lägger några av de tyngsta raderna jag hört inom svensk hiphop, speciellt när han beskriver hur han stampar in ländryggen på sin gamla rektor.. O Ne har brutal delivery Pluralis är störtskön Prinzen - Konung
Bump
oh ne var bra. skön röst, men engelskan kan finslipas! pluralis, nja inget jag digga speciellt mycket! prinzen, den roligaste snubben i keffat liv iaf, och den enda jag diggar därifrån. bra skit!
haha, vi bor på landet!
sleez_ f.ö så e keffat liv JNI och Prinzen, finns inte så mycke o välja på......
o just de.. du är jävligt äcklig också.
ja, men innan var det mr cool, prinzen, jni.. eller hur? inte min favorit grupp direkt! men prinzen är bra..
haha, vi bor på landet!
sleez_ P20 Keffat liv består och har alltid bestått av enbart JNI och Prinzen. Mr Cool har tillsammans med Prinzen en egen grupp som heter Dubbel Trubbel. JNI är inte med i denna.
O ne är rå som fan, sjukt nice. Pluralis är en av de fetaste i Sverige på engelska, levererar sjukt hett här. Prinzen, haha vad ska man säga, alltid tung, alltid underhållande. Och sist men inte minst, beatet är helt jävla off the hook, herregud asså.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Shoot vilken respons, jag har faktist helt underskattat whoa-användare. Kul!
prinsen rätt rolig text men noll inlevelse dom andra snäppet bättre
www.myspace.com/naturmusic
BANGER !!!!!!
O Ne Rawk Har hört en och annan låt utav honom förr. Var riktigt skön. Pluralis Var också riktigt skön att lyssna på. Färska Prinzen sist men inte minst prinzen, bara hans namn säger ju en hel del. Levererar alltid fyndiga rader. Och beatet var riktigt skönt att lyssna på. Ganska så kul att se hur prinzen, armann, mister cool och hyper börjar bli mer och mer omtyckta på whoa...
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Håller med dig VidaLes ;)
Grymt beat. Prinzen låter härligt obehaglig. Grym!
Kul att låten uppskattas!
hmm...Plu var ju bäst, O Ne är grym, Prinzen var väl inte så mkt att hänga i granen?
Färska var bäst, annars helt fett låt :D
Eriksson1337 ftw!
schyssst!
hets, stress, fest!
sinnes prinzen lägger det fetaste jag har hört på länge langa mp3 brooder :D
haha oh shit, detta är fan skitgammalt. så fet att någon gjort en youtube video av det, haha. du är en häftig kille tazty.
seperate me from your little open mics, please.
Var tvungen att sprida den O Ne ;)
haha. Nånting säger mig att Prinzen inte ens visste att "Pluralis" skulle vara med på denna. Dock mördar han låten som förväntat.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
vad är så oförenligt med prinzen och plu på samma låt? båda är duktiga låtskrivare, båda är seriösa, båda släpper kvalitesgrejer. båda visste att den andre skulle vara på låten också.
seperate me from your little open mics, please.
Brukar dela åsikt med dig S-ot men fattar faktist inte vad du menar med det utlåtandet :/ Pluralis överaskade mig positivt när jag hörde den, han kanske har lite mycket "whoa-rap" i sig men who cares, det låter bra här iallafall.
Redaktionen
2008-08-25 18:27
Kändes som en udda företeelse att ha Sveriges tyngsta och nån whoa-snubbe på samma låt men säger ni att killen är duktig så kör vi på det. Det är som ni vet olikt Prinzen att collaba med andra än sitt crew överhuvudtaget, därför trodde jag att O Ne hade mixat in di två rapparna utan varandras vetskap. Får ta och lyssna igenom Pluralis vers ordentligt, har tidigare spolat fram till Prinzens instinktivt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Haha, somnade du S-ot? xD
Jävligt bra låt. Bästa låten på mixtapet iallafall. Vad är det för beat föresten? Tycks ha hört Eminem på det också.
Faktist ingen aning om var beatet är ifrån, men känner också igen det. Kanske är en common sampling bara
farshiid lika fet som vanligt;) fet låt cuz..
Madde.. du vet hur det stavas, för jag är svaret på allt som ni vill vara!!!!
lust att langa ny länk till mp3? missa tiden till en av årets fetaste låtar ju
Främst sångare, rappar för flowet
länken e fuckad
Främst sångare, rappar för flowet
Tazty, faktiskt inte långt ifrån. Pluralis kändes som en av dessa typiska svengelska rappare som jag inte klarar av.
S-oteric Tråkigt =/
Beatet är Eminem ft. Dre - If I get locked up tonight
Alltså, är ju inte direkt första gången Pluralis medverkat på RIS-låtar...
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Vill du utveckla det där Virre? Jag har följt RiS sen 2002 och har fan aldrig hört Pluralis med dom. Du tänker på O Ne ?