Maestro - Ibland Länk till speedyshareLänk till MyspaceRecca en låt idag för att jag hade tråkigt.. länge sen jag la upp nåt här också.. vad ska man säga, den handlar om en tråkig dag för mej typ, hehe.. hoppas ni diggar, vill inte ha några dåliga kommentarer! jag vet att ja kunnat lägga en till vers men hade inte orken!!mix: maestrobeat: hemlisrap: maestrotext: maestro texten e typ såhär:vers..häy, har inte lagt mej i sängen änkan inte sluta tänka vad som kommer hända senklockan är 3 och ja pillar på min myspacemåste stänga fönstret för de börjar bli som ice agehar inga planer på morgondagen som kommer snart har inga galenskapar som jag kan göra i stankan bara vara lat, ligga kvar bland mina lakanglo på mtv och bara ruttna framför datanyea, jag har gjort det här för ofta men spillerill för jag har ingenting som kostarhar inga måsten, för jag har min ledighetalla kallar den för sommar men jag tror fan inte på detalla vänner taggar neråt, närmare ekvatornsjälv åker man till finland som är kallare än stockholmhoe shit, vilket jävla liv man lever imusiken och min flickvän är de ända ljuset i mitt livreff..liveeeeeeeeet, kan kännas mindre bra iiblandde känns bättre när du håller min handmen liiveeet, liiiveet, kan också ge en mycket iblandsom när jag är me mina vänner eller har dej i min famn(Inlägget ändrat av luthgr3n 2008-08-11 09:33:49)Tråd låst på grund av för många uppningar.