I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gruppen - Vi Tar Det Igen

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-08-16 02:22

Gruppen - Vi Tar Det Igen

http://www.myspace.com/melvinjunkyard

i ordningen:

Dannie
Melvin
PatteK

Börja inte grina för nån annans skull nu, vi har våra skäl att "gå till attack".. med andra ord, dom som tror vi gör de för skojs skull kan tagga utan att lämna nån kommentar!

Eddie lyser med sin frånvaro förövrigt...

www.myspace.com/melvinjunkyard

2008-08-16 02:27
Låter fett bra! Upp för er, TUNGT! :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2008-08-16 03:03
thanks
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-16 03:28
Feting där , PatteK e off the hook, Melvin skiner o Danne rockar =D
Somethings never change

2008-08-16 09:31
gilla den misstag grejen, den va rolig.
melvin, ditt flow är ju äckligt simpelt? funkar endå.
pattek, har skön text, flow men inget mer :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2008-08-16 14:27
Tack allihopa!

lime, Jag låter som jag vill, sen att ja kaan lägga de mer avancerat är ett faktum, tvekar du kan du leta reda på tex rond ett på tag team 2008 fr spiceboys, eller rond ett från "Shut the fuck up" på tag team 2007.. men det är så att jag låter så jag vill låta, de flesta verkar digga det ändå ;)
Producent

2008-08-16 14:31
pattek försöker låta som melvin, det hörs så frukstansvärt tydligt. och melvin är kass. ta bort dom 2 andra på låten och låt första killen spela in resten så skulle låten bli fet. jag förstår inte hur folk kan se det här som bra, men sågar det mesta annat i audioforumet.

nej fan, jag kanske har vaknat på fel sida. men pattek, snälla, sluta försök låta som melvin. någon gång inser du också att det faktiskt inte låter bra.

2008-08-16 14:42
STUF crew på Crewbattle o inte tagteam Melvin =) Den ronden kickar för övrigt as!
Somethings never change

2008-08-16 15:05
Konstigt X20 smaken e som baken, jag har förstått att du inte gillar mig överhuvudtaget, din åsikt e värd ganska lite i sammanhanget när ja fått propps ifrån allt från b real till apathy, när ja har på min kommande skiva har 100% porse beats (som proddat cypress hill, kanye west, dilated peoples, defari, strong arm steady, och galet många fler) och gäster vid namnen la-ment, louis logic, leggezin fin, med mycket jävla mera, jag ler när ja läser dina patetiska kommentarer och tänker, "aja... skitsamma"

gör bättre själv, du som e så bra på å såga :D du måste ju känna dig skitbra som e så överlägsen i dina inlägg varje gång hahaha..
Producent

2008-08-16 15:11
melvin P78
du förstod det med såga helt fel.
jaha, att bra rappare gästar en dålig gör inte den dåliga till bra. att du har rätt kontakter och har lyckats få ihop lite folk genom det sättet berör mig inte alls i ryggraden, jag kan säga grattis till det. men varför försöker du skryta om det nu? det är väl ändå låten "vi gör det igen" som tråden handlar om? aja, ska väl inte sjunka till din nivå nu :) vill du skryta mer och vara häftig så har du min gästbok...

2008-08-16 15:33
Konstigt X20 du missförstår mig, jag menar bra på att du behöver inte skriva typ 30 rader per låt jag droppar.. jag menar inte mitt förra inlägg på ett skrytsätt, även om det verkligen kan se så ut, jag menar bara på att du har sagt vad du tycker, jag vet vad du tycker, ja skiter i de, och jag vill bara få dig o förstå det, och att du kanske ska släppa hela grejen, din åsikt är en fi i rymden, men det börjar bli lite jobbigt att du lämnar så gott som samma inlägg på låt efter låt jag droppar, det känns lite som om du sågar för att göra nån annan individ glag på ett eller annat sätt, ja känner igen mönstret i ditt sätt att skriva, du vill ha propps av nån jag inte drar jämt med, det är så övertydligt.

ja skryter inte, spelar inte häftig, i mina ögon ger jag dig en anledning att sluta bete dig som ett 13årigt eminem fan som försöker försvara hans gamla rasist lines han droppat.
vad jag känner att jag tjänar på att skriva namn, de du kallar skryt, e att ja tror du kanske inser då själv hur löjligt det är att du gång på gång alltid poppar fram med dina meddelanden som innehåller samma info varenda gång med olika böjningar och vridningar.

och faktumet att du tar mitt förra inlägg som Skryt/ja e lack bevisar bara din låter en gång till, jag vill verkligen påpeka att jag inte är ett dugg sur, inte uppretad överhvud taget, det är bara jag som på ett vuxet ätt försöker säga till dig Släpp spaden!

kom igen lixom. ja håller med om att de till viss del e lite lågt att skriva andras namn, men på nåt sätt måste jag ju få dig att stoppa korståget du drar emot mig, jag accepterar att du tycker att jag är dålig, acceptera att jag accepterat det och låt det vara nu, i mina ögon är du på en mycket lägre nivå ändå, me tanke på hur du betettdi i de senaste trådarna, vad i det hela är det du har svårt att släppa? ja börjar undra om du är avundsjuk helt ärligt, eller, har jag gjort dig nåt annat? aja skitsamma, ingen mening att försöka argumentera med nån som det inte går att ha en disskution med. ha d sooft..

2008-08-16 15:34
Feeett Boys :D tyngaste!
www.myspace.com/norliekkv
www.myspace.com/kkv
www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Producent

2008-08-16 19:35
c'mon det här är andra gången jag kommenterar några av dina låtar. du får det att låta som att jag följt dig sen du gick på dagis. haha