Konstigt X20 du missförstår mig, jag menar bra på att du behöver inte skriva typ 30 rader per låt jag droppar.. jag menar inte mitt förra inlägg på ett skrytsätt, även om det verkligen kan se så ut, jag menar bara på att du har sagt vad du tycker, jag vet vad du tycker, ja skiter i de, och jag vill bara få dig o förstå det, och att du kanske ska släppa hela grejen, din åsikt är en fi i rymden, men det börjar bli lite jobbigt att du lämnar så gott som samma inlägg på låt efter låt jag droppar, det känns lite som om du sågar för att göra nån annan individ glag på ett eller annat sätt, ja känner igen mönstret i ditt sätt att skriva, du vill ha propps av nån jag inte drar jämt med, det är så övertydligt. ja skryter inte, spelar inte häftig, i mina ögon ger jag dig en anledning att sluta bete dig som ett 13årigt eminem fan som försöker försvara hans gamla rasist lines han droppat. vad jag känner att jag tjänar på att skriva namn, de du kallar skryt, e att ja tror du kanske inser då själv hur löjligt det är att du gång på gång alltid poppar fram med dina meddelanden som innehåller samma info varenda gång med olika böjningar och vridningar. och faktumet att du tar mitt förra inlägg som Skryt/ja e lack bevisar bara din låter en gång till, jag vill verkligen påpeka att jag inte är ett dugg sur, inte uppretad överhvud taget, det är bara jag som på ett vuxet ätt försöker säga till dig Släpp spaden! kom igen lixom. ja håller med om att de till viss del e lite lågt att skriva andras namn, men på nåt sätt måste jag ju få dig att stoppa korståget du drar emot mig, jag accepterar att du tycker att jag är dålig, acceptera att jag accepterat det och låt det vara nu, i mina ögon är du på en mycket lägre nivå ändå, me tanke på hur du betettdi i de senaste trådarna, vad i det hela är det du har svårt att släppa? ja börjar undra om du är avundsjuk helt ärligt, eller, har jag gjort dig nåt annat? aja skitsamma, ingen mening att försöka argumentera med nån som det inte går att ha en disskution med. ha d sooft..
www.myspace.com/melvinjunkyard