SoLdaten - Vad du säger Ny låt från SoLdaten!SoLdaten - Vad du sägerLänk till http://www.speedyshare.com/835593633.htmlVers 1Vad du säger betyder inget mer för allt jag fått utav dig är bara massa problemJag har slitit för dig o visat vad jag känntMen får ingenting tillbaka så du blir nu lämnad självJa orkar inte kämpa för nått jag aldrig fårFör jag vill bara vara lycklig något som ju aldrig gårSå jag går min egen väg o kämpar för mig självFör vad du än säger så låter de som skämtVers 2Dag efter dag är det samma jävla sakDina lögner o svek det som oftast gör mig svagVad du än säger så är det tomma ordFör jag lyssnar inte längre nej nu är du bortgjordJag tänker inte ge dig en ända chans tillFör vad du gjort mot mig så är det inget mer jag villDu betyder ingenting i mina ögonSå dra åt helvete ditt jävla horbarnVers 3 Vad ska man säga du är bara full av lögnerO tack vare det så gick vår vännskap ju sönderDu stog mig jävligt nära men du svek mig ändåKom aldrig mer till mig o försök säga förlåtFör nu har du gått för långt nu har du sjunkt lågtO skyll inte på mig de va du som starta detta bråkSkriver dessa texter för att du nån gång ska fattaAtt nu är det allvar så snälla sluta snackaHur jag innerst inne känner vi blir aldrig mera vännerFör du krossa mig så hårt men du vet inte hur jag kännerHoppas att du ångrar allt som du gordeFör tillsammans med dig så var jag STARKAST PÅ JORDENKommentera gott folk!Pz!