I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spiken - En Milli-jon (Ft. Majkman)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2008-08-19 17:56

Spiken - En Milli-jon (Ft. Majkman)

Tjaaa!

Netplayen "Bättre Än Bara Bra!" är i full rullning och droppar en låt som Majkman gästar (eller ja gästar och gästar, han kickar första versen!)

Beat: A Milli instrumental
Mix: Majkman
Vers 1: Majkman
Vers 2: Spiken

props till majk för mixningen också!:)

Checka in den på min myspace !

Min Myspace!

Kollar du in låten hoppas jag på en kommentar också!

Vore kul att veta vad folket tycker!

/S

2008-08-19 19:55
fan shit man har inte hört nån på det här beatet förr haha jag bara skojja liksom det har typ släpts 5 nyss här på whoa irad med samma beat =) å samma tema:D men fett nice iaf majkman love your rap :D damn spiken var okså nice fan =)
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet
Rappare

2008-08-20 00:51
ookej tack Allerhed! Kul att du gillar! Mjo jag vet att många har kickat på det här beatet, men va fan Majkman passade det till mig o jag spelade in:) skitsamma om de e playat beat!

Nån mer?!
Rappare

2008-08-21 01:26
whoa...

kom igen?!
Vet att beatet e playat/kasst/dåligt/bra, men haffa en kommentar iaf:)
/S

2008-08-21 16:16
Majkman La det ganska bra men spiken var inte alls bra.Öva på att skriva lägg ner mer tid på texten för nu låter den bara konstig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-21 17:59
Majkman, helt okej från dig mannen. Bra flyt genom hela, dock blir de ett ganska monotont röstläge ibland. Men jag tycker att du lägger de bra.

Spiken var inte lika bra, ganska kass text. Men flyter ju bra iallafall. Men träna textskrivandet.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2008-08-23 09:38
Hahaha sämst!
http://www.myspace.com/peppeboah

2008-08-23 10:04
langa speedylänk istället :)
 jag greppar micken och droppar mina rader, du greppar guran och kör dina ballader yeah