Linnea: Allt som har hänt det har format den jag är idag som lättar mina andetag, som får mig tänka varje dag på vem jag är, du har förändrat min själ, när du gick din väg och lämnade mig här för hjärtat det krossades och världen rasa samman ibland kan det kännas som om allting har rasat tyngden mot bröstet, när du svek de dära löftet om att finnas här och älska mig för den jag är kärleken du gav, fyllde det tomma inom mig och när du log, blev jag så varm inombords jag kramar om min kudde och önskar de vore du, jag önskar att du vore här och pussa på mig nu du tog mig upp från botten, o ja fick tillbaka hoppet om att leva här, och vara glad för den jag är jag glad att du lämnade mig här för det är du som har format mig till den jag är Magna: de som inte dödar de härdar de e sant// min lyrik den flödar när jag berättar att ibland// kan en man bara falla ner underjorden// men i försök att smita från kedjan runt foten// som håller han fast vid den personen som han älskar// som betyder allt men låter han va lämnad// i ett hål djupt ner på havets botten// men om han får tur kommer kunna hitta konsten// att övervinna sorgen som tynger ner hans liv// att hitta stadga så att han inte får panik// efter flickan som han saknar varje dag// o nu minns han hur den vise mannen sa// jag finns här för dej när du behöver hjälp närsom// detta var hans bästa vän och sorgen tog tvärstopp// snackar om mej själv nu i tredje person// allt handlar om en bra vän till hjälp när bördan e stor// refräng: mina val har format mej till den jag är idag// för jag har kunnat göra så att lyckan stannar kvar// för när du sa att hjälp finns alltid nära till hands// kunde jag höja segel o segla båten i land//
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum