{REF} 2x Vaaaad är det där dom kallar kärlek Är jag kall eller har jag inte hittat dig Meeen, vart du än gömmer dig sötnos Är jag här o jag lovar o svär jag vääntar {VERS NORLIE} folk dom har sagt att ordet kärlek e svårt kan va buskar av törn eller sväva på moln sambo, ungar och giftemål kanske finner dom nån dag när jag e trist o grå kanske 90 år, eller 92 snart, så fyller jag 19 år och det känns som tiden nu har börjat ticka på måste hitta någon annan än min mikrofon det vore skönt om någon tog kontakt o att vi passar, som, i en fotbolls match vill hitta dig nu, på ett trevligare sätt o vår kärlek ska vara som en evighetsstafett men, ni kan va svåra att hitta sådant som får mina tårar att rinna ska ge dig, allt, som en bättre chans o vill att du ska heta fahlberg i efternamn {REF} 2x {VERS CHRIPPE} Kärlek, uppdelat i 3 Familjen och vänner men ingenting mer Jag svär det e svårt är jag känslokall? har jag ens rätten till att få bli kallad människa? Va? Va? Men jag har alla fall ett hjärta för varje gång jag tänker på det känner jag en smärta Singel one night stands...okey men vore bättre om nån kärlek kunde frälsa mig jag har kännt på den, tänkt på den men tappat bort den o d bränner i såret jag känner mig ånger full av misstag och skit men jag hoppas på nått sätt att någon skulle kunna blessa mitt liv ni, som en gång har varit ett vi blir, vänner framöver i kris tid, då jag har lyckats finna den rätta baby jag ber dig hitta mig snälla {REF} 2x {BREAK} {REF} 2x