I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hallin - Saknar dig Niklas

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-08-24 23:11

Hallin - Saknar dig Niklas

Shooooo ^^ Här har ni en låt som jag gjorde till min bror som dog i en motorcykelolycka =/ Hoppas ni diggar :) Pz & Love

http://www.speedyshare.com/730285767.html

Örebro stad ;D

2008-08-24 23:24
Örebro stad ;D

2008-08-24 23:42
Vill börja med att säga R.I.P

Skönt beatval och du flyter på helt okej, rätt mesig röst men det ska man ha i såna här låtar. Ditt budskap kom ut och lyriken va OK. Du mumlar i reffen och i versen får man anstränga sig för att höra. Men annars va det helt okej. Keep it up
-Say hello to my little friend!
Tony Montana

2008-08-24 23:44
Tackar man :) aa vet den blev slarvig gjord =/ ville bara få den gjord så snabbt som möjligt som sagt den är inte mixad hehe men håller på med en ny som är seriös ^^ då blire inget mummel, mkt tydligare.. Tack för kritiken :) PZ
Örebro stad ;D

2008-09-07 00:13
nice bror, du är på väg up, älskar dig bror / tobbish
svartsprit a visst njut vafan ska jag betala skatt för mitt missbruk

2008-09-07 23:38
thx bror ^^ love u 2
Örebro stad ;D

2008-09-08 01:14
R.I.P

Inte bästa jag hört men fortsätter du så tror jag DU! kommer bli bra! :)
Eriksson1337 ftw!

2008-09-08 03:00
thx eriksson ^^
Örebro stad ;D

2008-09-08 04:08
Asså jag vill inte ge nån kritik men jag antar att du vill bli bättre
Varför jag inte vill ge kritik är för att jag hatar när folk dör, jag & brorsan ska spela in en låt till våran farfar snart (kommer finnas i audio forumet)

Men jag ger kritik i alla fall, först vill jag säga R.I.P
Jag gillade inte alls denna låten, rösten låter inte bra, och du mumlar och man får verkligen anstränga sig för att höra va du rappar/sjunger om.
Ingen hit alls för mig.

Men! Det är tanken som räknas, lixom skitsamma hur låten blir om man vill göra en låt till nån som har lämnat denna jord. Kom ihåg det , tanken som räknas.
-{remne music 2008}-

2008-09-08 04:58
Tack AKOVIC ;) Bra att du e ärlig ^^ ... Men jag håller faktist med dig, jag mumlar mkt i den låten och den e inte mixad alls och den e gammal :P..

Som sagt jag håller på med en ny som jag lovar kommer vara mkt bättre kvallite och inge mummel ;) Vissa gillar rösten andra inte sånt man får leva med ^^ ..

Hoppas du & din bror lyckas bra med er låt till farfarn, och RIP .
Tack för kritiken man . Hare bra Pz
Örebro stad ;D