Jag spottar anarki i världsklass, alla krattor häpnas\\ hetsäter fram på mattor utan att släpas\\ en hatad färs,6 nobel pris i botanik\\ åtrår hård kritik och tvingar dig lyssna på min skit\\ jävla nöt gurglare, you like the thë-bag fagget\\ smaka min skink-lipton, u like it bob sagget\\ hatar fittor.. som skriker ur röven o luktar skit\\ som 50 plus finnar röker hasch o dricker sprit\\ heder och dynamit och jag en riktigt fet sådan\\ spränger all ganja och injicerar bara kodan\\ hatar definationen som reklameras på storan\\what jag höjer alltid handen och viftar helt villt\\ halvt skotte, jag spelar trumpet o knullar i kilt\\ ta ansvar för allt du säger, det säger min mamma\\ det är därför jag nu hatar hampa\\ tampas du med min porslins kopp\\ jag nopprar näshår röker crack o hoppar stavhopp\\ lång snopp har hopp men vill sova mestadels\\ framfösning av hatade horor är hetsande-fel\\ jag är lucifer en riktigt fastighets magnat\\ har tagit an mer real estastes än dina plakat\\ crucifixet ligger i rommesjön och har förbannelsen\\ tro för fan på skrock jag älskade att knulla tandfen\\ sanden är varm här på min lilla planet\\ förvissa så förvisade jag förut vem som sket\\ men smet.. men för han som sade han va det han som smet han sket\\ men vem vet jag vet för jag smet och sket\\ de snöar, jag låtsas att det är cocain\\ sniffar villt omkring mig menads den är inne i din tjej\\ tjo hej ja sprutar 3 meter längre än nick lachey\\ och springer fortare än en naken geisa i bombay\\ alltså efter hela skiten då, för hon är arg\\ hon är vitare än "osponsorerad hocky sarg"\\ jag biter i tiden som en varg, tar tag i magen\\ hatar alla fjortisar som vill stoppa fra-lagen\\ för dom fattar inte att det är kabel-kommunikation\\ inte mobil och msn, det gäller nation till nation\\ sug min feta mast från min radio station\\ har god lust o slica skallen din som en vattenmelon\\ traskar alltid främst men är ingen front soldat\\ jag bedrivs ner av hat så servera mitt liv på ett fat\\ dom kallar mig claes månsson, tjejen väljer mig\\ jag har knullat horan från xmen, jean grey\\a ofta hon tänder på dig, hon gillar vargmän\\ inte ska hon smaka din station, din radio antenn\\ hon gillar riktiga män, marvel är en fet gris\\ han sitter och snortar bajsblandat efedrin\\ trycker in kaffe i röven för att hålla sig vaken i sex\\ skiter i hela sin familj och hatar göteborgs kex\\ världs politik är nått för mig speciellt carl bildt\\ ”Det handlar om rysk aggression som överskrider vad det talats om tidigare” tjänar åtti tusen i månaden för att åka flyg till georgien\\ säger att ryssland hatar o skiter i världslagen\\ ta din triangel näsa med botox o bola\\ skär av den och använd den som dildo i en hora\\ jag vet att han gör privat besök i garna\\ för att tugga khat med afrikanarna\\ så han känner för dom som lever i hyddor\\ men han gillar allt att ta del av deras goda kryddor\\ politik bara en massproduktion av rövhål\\ en massa flummskallar som utnyttjar kryphål\\ fångad av en fjärtvind\\ hänger vid din grind\\ orka en fet minneslund till anna lindh\ hon arrangera runk hus på min vind\\ min värld går ut på att döda rookies som montana\\ jag kan spela gitarr bättre än santana\\ gräv aldrig ovanför mig för att nå min underjord\\ har mjältbrand i ekonomistämplat brev, vet var du bor\\ så en hand upp för göteborg och en klapp för kungälv\\ bussta suger kuk men hos oss, welcome to hell\\ jag måste spela cool och hälsa till mina brödrar\\ hands up för munkegärde, ni måste vädra\\ stinker itchy green good ass skank got damn\\ blir kåt o hungrig käkar lätt ett levande lamm\\ komarken, bäst service smartare än secret service\\ svart afghaaaaniii svartare än lakriiiiiiiits\\ men nu får alla snart sluta upp med sånna dummheter\\ ni röker så ni knappt vet va ni heter\\ "haha" KEEP it CLEAN! annars ser man ut som mr bean\\ jag håller mig till mitt vallon team haha\\ så ät min svål.. tar ut min korv och rapear min granne\\ har rimtorka för jag vill nu gnida min enorma snabel\\ lång som nätverks kabel hallå abel o alla rumpa\\ har en rullad-biljett som tur flyr jag nu till sol-öarna\\ HEJDÅ!\ HAALÅÅÅÅ SÅÅÅ! HÅÅ HÅAHA HÅ HAI DIEEOOOE
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern