Tydligen har inte låten kommit upp på myspace än, men kommer snart. Slänger upp texten sålänge när jag endå har tid.. Simon: Kunna göra vad jag vill det är så jag vill leva. Behöver ingen vid min sida för att vara helad. Tiderna förändrats inget är som förut. Inget fattar vad som händer och här tar allting slut. Jag är inte direkt den som lever helt perfekt. För i denna världen finns det inget som är lätt. Klarar inte hålla mig borta från problemen men. Varenda jag faller så reser jag mig upp igen. ja Kämpar mig vidare men skällen den brinner. Om natten kommer smärtan ser tillbaks på gammla minnen. aldrig brytt mig om nått inte förens nu. Ser tillbaks på allt som hänt och nu rinner allting ut. Blir sviken varje dag men jag ska hålla huvet högt. Jag visar ingen smärta men det känns som om jag dött. Vissa stannar på vägen men jag fortsätter fram. Jag vill bort från det här till en värld bakom allt. - Refräng: Varför blir allt så fel, varenda lilla sak. Kollar upp mot himmelen och väntar på ett svar. Jag orkar inte mer snälla räck mig din hand. Hjälp mig bort från det här jag är fast i ingenstans. - Jikke: Jag ska tänka genom allt, jag ska drömma mig bort. Från allting som vi gjort från pyttesmå till stort. Men efter tiden har det mesta förändras. Jag stannar där jag brukar och försöker inte ändras. För jag känner folk som skynkit till botten. som har börjat röka för att inte mista hoppet. Även vänner som dricker varje helg. Så är det så konstigt att jag har börjat själv. Men jag står på mina ben och väntar på ett slut. Jag är fast i ingenstans och jag vill hitta vägen ut. Kanske leva som förut, kanske leva som nu. Kanske dags att bli en man och kämpa sig ur. Jag vet inte hur men det löser sig till sist. För igentiligen är det bara livet som är trist. Jag vet inte vad som hänt men jag fortsätter fram. Jag vill bort från det här till en värld bakom allt. UPP NU WHOA!
www.myspace.com/jiikkemuzic