första vers jag börjar fan o skämas över de vi kallar mänskligheten alla har ju rättigheter men va fan är verkligheten alla minnen alla tider som vi hade då du pissa på allting och ja kan inte förstå jag tänker på dig varje dag vartenda natt o kväll för du va min bästa vän, för jag tänker på dig än visar dagar kan va bra, vissa relativit vissa dagar mår ja skit, vissa dagar positivt många tror att dom vet andra tror att dom ser men dom fattar ingenting för problemen växer mer minns de som igår ,jag fyllde faktiskt år för Jag glömmer aldrig dagen de har skappat djupa sår blickar ju tillbaka när jag ställer mig vid graven jag fäller massa tårar och jag rycker mig i kragen Det va ett tag sen jag tänker på dig än ja vi ses snart igen ha de bra där uppe i himmlen andra vers många tror att dom vet andra tror att dom ser men dom fattar ingenting för problemen växer mer för att, ingeting är bra ingenting är som förut för nu står jag här och tänker för hans liv tagit slut visar dagar kan va bra vissa dagar hatar jag men jag letar efter svar men det finns inget kvar Hade gjort allt för att få se dig här igen Men de kvittar vad jag gör när du lever uppe i himmlen Alla minnen alla tider som vi hade då det skavar i mitt hjärta ja de känns som de ska sluta slå jag går med tunga steg jag finner bara smärta jag tänker på dig varje dag du finns i mitt hjärta