Entertainment - Den som väntar länge (Ny version) Jo... Eftersom jag "lärt" mig om hur man "mixar" så tänkte jag mixa min omixade låt Den som väntar länge... Dock hade jag inte kvar acapellan, så det var bara att spela in allting igen från början... Men det gick ganska bra, sen knåpade jag ihop en liten mixning och tyckte det blev en stor skillnad på dom två. Mixad:Länk till http://www.speedyshare.com/644249430.htmlOmixad: Länk till http://www.speedyshare.com/993284464.htmlVers 1Jag lever mitt liv och det är likadantför min livsbild har inte ritats klartjag ser mig omkring efter ljuset i tunnelnmen kommer sedan på att jag är ute i mörkretser bara en sak - flickan i mitt livglömde ställa om till sommartid så den tickade förbijapp, jag sumpade alltgud åt min framtid, och han tuggade snabbtmen, måste se saken på den ljusa sidan:har redan sumpat allt så jag kan sluta grinata mig upp igen och kunna gå som folkför den som väntar länge väntar alltid på nåt gottjag ser mig själv som gudalikför jag har lärt mig livets ackord utantilldet är samma skit, kämpa sig uppför att sedan märka att man är längst upp på toppenrefJag är, jag är förloradjag har sumpat det, jag har sumpat min chansEy, den som väntar länge väntar på nåt gottmen jag väntar i evighet utan att tjäna nåtVers 2ser mig omkring, med tårar på min kindför jag brinner för musik, men lågan står stilloch jag letar mig genom mörka kvartermen mina egna fotspår är det första jag serjag går i cirklar, känner mig vilsen och dysterjag är visst ute och cyklar på helt fel cykeldet är vad jag hör, men jag ser ingen allsdet är mörkt och kallt, så jag letar mig framdet verkar som jag är vilsen och bortsprungeni mitt kalla hjärta i bara kortbyxorvad ska jag göra? jag hittar inte framfortsätter gå men jag kommer ingenstansoch det är samma sak varje dag:försöka hoppa upp på karlavagnen men jag ramlar avJag tappar fart och får punka på båda hjuloch nu var min vilsna cykeltur slutRefJag är, jag är förloradjag har sumpat det, jag har sumpat min chansEy, den som väntar länge väntar på nåt gottmen jag väntar i evighet utan att tjäna nåt