Fader & Dr.Död - Tips om att andas
Hejsan. Det var ett tag sedan det kom något från någon av oss två, men här är en fräsch liten kortis som jag och Fader slängde ihop i afton för att inviga mina nya studioprylar.Fader & Dr.Död - Tips om att andas Håll utkik efter fler grejer som kommer inom kort, förhoppningsvis lär det speedas på lite nu när varken solen eller studiobyggande kommer i vägen. :) Enjoy!EDIT: Låten finns längst upp i låtlistan (alltså, inte längst ner som nyuppladdade låtar vanligtvis hamnar på Znapmusic, just för att det ska vara lite lättåtkomligt för er ;) ). (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-08-31 22:59:37)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt skit... som folk som bajsar blyklumpar! :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
skitfett :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2008-08-31 23:05
som min kuk när jag hör er UPP ! xD Fett najs !
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
fett tkr jag iaf,allt sitter på plats:)
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Doktorn är ju blytung.
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Fader har bytt namn till "Ultra Per " nu
www.youtube.com/prendel
detta va juu soft :) doktorn är sjukt skön
Geni
skön låt;) Och kul att höra nått från fader igen:D
”jag vet inte om han är cp ser inte men tror det”
Sweet , ska lyssna när jag kommer hem :) Lägger en kommentar då !
Producent
2008-09-01 12:33
det var jättedåligt mixat. fader is the shit, doktorn har sköna rader. cool låt, men hade kunnat mixats bättre.
Fadern la det okey... doktorn la det skönt.. mixningen gillades inte... inget man sparar men propps för sköna rimm! one love / edda
www.eddaonline.se
Beatet gillas inte.. Fader har blivit grymt bättre än tidigare jag hört honom. Doktorn brukar vara skönare, men texten var fet. Mixen passar perfekt till Faders röst, annars låter han mer... Töntig? :S
Dra åt helvete!
den var fet, diggade doktorn mest
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
jåggan har ju alltid kvaltié på texterna, men ni passar vekligen inte på detta beatet. Det skär sig i mina öron, då jag inte kan höra nå annat än engelska och nån form av fabolous stil på det. men tufft endå
work some magic
Kul lagt av båda två enligt mitt tycke.. Tycker lite som Entertainment att beatet är lite för använt här på whoa.. Men flow och rader funkar som vanligt för er!
Hej. Jag är UltraPer.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Kul att ni gillar!
Graffare
2008-09-01 22:34
hahaa fader e ju så gaaalet konstigt sjuukt skön:D Drdöd, du e också bra:DD:D
-
doktorn slutar aldrig imponera med sina texter, fadern ok
www.myspace.com/naturmusic
död är riktigt najs asåå !
richyrich bitch !
Älska DR död vafan! Men som folk säger, beatet passar inte..
No you!
Fader var helt okej. Men DrDöd (som namnet) dödade skiten , peeys
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Soft. :)
DrDöd dödade skiten! heltklart
Mr fuck it..
DoktorN! fader aka Ultraper keep it going, det låter bättre nu än vad jag hört förrut med dig, Jag vet inte riktigt vad det är med dig men jag har aldrig diggat.
Tack, tack. Sista nu, pass på!
Doktorn äger sönder saken.. kul o höra från fader igen, bättre än vanligt ( kanske lite seriösare också?) :P PZ!
Håller inte käften!
bara jag som tycker att fader inte alls är bra på rappen ? texterna är som alltid - feta. Doktorn är så way over fader man kan komma. nuff.
www.myspace.com/danielbylund