Tusse & tMy - Behåll Din Tollerans (Med Latti) 3:01 Beat: Härligt som fan :) Text: Nae, inte så bra, (fast det är för jag tycker inte om när folk "skryter" Flow: Perfekt Mixning: Perfekt där med <3 Betyg: 8/10 Tusse & tMy - 17 År (Med Jennifer) 3:51 Beat: Hyffsat, det funkar väl Text: Underbar Flow: Nja, lite fram o tillbaka, ibland hör man skönt flow, ibland borta? :/ Mixning: Helt okej, men kunde vart bättre Betyg: 6/10 Tusse & tMy - Vi Glider 2:19 Beat: Diggart Text: Nää, inte så bra Flow: Nja, hör väl att det finns, men som sagt, inte alltid Mixning: Nä, inte bra alls Betyg: 4/10 Tusse & tMy - Har Du Haft En Dröm 3:31 Beat: Perfekt :) Text: helt underbara, fick mig att lyssna verkligen Flow: Härligt :) Mixning: Mycket bra Betyg: 9/10 Tusse & tMy - Hittat Dig (Med Jennifer) 4:16 Beat: Nej Text: Nja Flow: Nej Mixning: Dåligt Betyg: 1/10 - :( Va tänkte ni på när ni gjorde den? kunde blivit bättre Tusse & tMy - Only Time(storytell) 2:34 Beat: Haha, helskönt :) Text: Skönt, fick mig att drömma mig bort Flow: Kunde vart bättre, men kunde vart sämre med Mixning: Fyfan va skön mixning <3 Betyg: 7/10 Tusse & tMy - Livshistorien 2:20 Beat: Långt intro faktiskt, annars skönt, era röster passar till det Text: Härligt, fick mig att drömma mig bort där med Flow: Skönt Mixning: Härlig Betyg: 9/10 Tusse & tMy - Baby (Med Freddan) 3:08 Beat: Vill ha beatet som fan, shit va fint Text: Aah, skön. Fin lyric Flow: Så ska det sättas Mixning: Härlig Betyg: 9/10 - gillar reffen verkligen jätte mkt
-{remne music 2008}-