Tack så mycket hörni! Det värmer... Tänkte slänga upp texten också för den som är intresserad:Vers 1 . Han var ung Men natten var sen för han kunde inte sova Kanske på grundav alla problem som grundades med tårar Månen sken in och han klev upp ur sängen Såg sig omkring som om han letade efter en vän och han vandrade runt från rum till rum tills han stannade upp Där, på golvet stod något vackert Det va hans mors gamla piano och som en gloria i natten sken han upp o log som aldrig förr Han gled över golvet och ställde sig vid det Strök det med blicken och kände sin iver Han blunda och han förde ut händerna och han rörde tangenterna...Reffräng Vi lever allihopa den splittrade världen Där allting är möjligt, men inget är säkert Pojken vid pianot gick efter känsla det var den natten han hitta sitt hjärtaVers 2 . Han var gammal men kvällen var ung han såg på när solen gick ner Han sammanfatta sin käraste stund för solen som sken Jag minns när jag rörde tangenterna Och hur alla problem som jag hade försvann Så jag spela det högsta jag kunde ton efter ton medan fötterna stampa i takt För jag satt där i trans, ville inte sluta så jag spela tills fingrarna domna O även om inte hade märkt någonting hade timmarna gått när jag titta på klockan Men när jag tillslut var klar så vände jag mig om och jag såg något fint För vid dörren så stod min far och han hade en tår på sin kind.. Reffräng.