I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maketo - två st låtar...

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-02 20:57

Maketo - två st låtar...

Sho där ute, två nya svenska låtar som jag nu ger ut till er där ute...

hoppas ni kommenterar efter ni har lyssnat, om inte så hare bäst och fortsätt pumpa låtarna!

------------------------------------------------------------------

Första låten:
Maketo - PPP (Puff puff passa).mp3
Rap/text/mix: Maketo
Beat: Sinima

Andra låten: Maketo - En hemlighet.mp3
Rap/text/mix: Maketo
Beat: Rapitfly beats

Här finner du länken till båda låtarna!

Glöm inte bort att skriva ner vad ni tyckte om låten/låtarna!

Take care, bless!

Soon in your Fridge, mofo..

2008-09-03 01:56
låter fett mannen!
gillade PPP mest :)

keep it up

2008-09-03 12:18
båda låtarna va helt ok ..är inte så mycket för drog låtar ..men flytet och beatet var nice

andra låten kändes lite hoppig i flytet o
ch jag förstår att det är tanken men det är svårt att få det att låta bra

men fortsätt droppa för du har potential
---------Reklamplats---------

2008-09-04 00:52
Skönt med nya svenska låtar mannen =) du Gör de Galet bra som alltid ^^ stört sköna texter , softa beats ^^ Tight flow :] Big up för dej Mayn. Peace // Jmk
Lägg dej inte i sa han som sket i sängen xD || http://www.znapmusic.com/Jmk

2008-09-04 01:07
maketo - en hemlighet

maketo - PPP

förlåt, din tråd var högst upp i forumet & jag ville testa de nya funktionerna.
no harm done?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-04 13:21
det är mycket fel med droger men du rappar bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-05 01:05
:] Matte... hur går de med M2P då :D ? Peace

2008-09-05 10:50
okej men jag tycker det iallafall det finns udnersökningar och så men jag tycker defintivt inte man skall hålla på med droger och än inte halusinerade grejer. men du rappar bra men jag tycker personligen du borde lägga av med majjan. du är en för bra rappare för att hålla på med sånt. sånt tycker jag bara idioter gör coh du verkar vara en smartr människa så har hört flera låtar med dig coh du har en mycket bra röst för att rappa så. men det är min åsikt. jag tycker iallfall att du rappar grymt bra och därför tycker jag att du är för bra för att hålla på emd droger no offense men det är min åsikt. hoppas du förstår vad jag mnenar utan vill dig skickar bara välmenandets tanke till dig ta ha en trevlig dag //hannes

2008-09-05 10:52
visst det är sant för många dricker för mycket alkohol med jatg tar några öl iland men dricker ej så mycket men som du sa det är ej nyttigt det heller. men jag önskar dig verkligen lyckatill med musiken. föresten ölen gör ju att man ser ut som en gravid säl :P och det gör ju inte majjan så det finns för och nackdelar med allt

2008-09-05 17:12
jag respekterar dig som människa väldigt mycket med min vän. det rä som en polare sagt "summan av allla laster är konstant" jag menar vi har alla vårsa " fel ochbrister" och egentligen kan ju varje människa bara ta vara på sitt liv. jag menar bara dig väl och det tror jag du fattar. men som jag sa. öl kan vara jäkligt farligt det med. det är ganska läött att fastna för det med. egentligen om man skulle göra en undersökning så finns det nog fler som dörtt av alkolism än dem som dött av artt röka majja. har själv haft en polare som vart djupt drogberonde så jag har sett dess baksidor. jag har själv aldrig rört droger. men jag har vart i närheten och så. så jag har fått en uppfattnig coh sett hur vissa påverkas av det, men så länge du år bra så är det bra. sätt ditt välmående först så löser sig allt. jag menar kicki danielsson och gudrun schyman har det ju ej gått bra då det vart aktiva alkolister. så haha förlåt mitt dåliga gämnförande. men men du leverar sjukt bra musik och så. iallafall inte den där skryt rappen som jag verkligen är lika mycket emot som drog rapp, tycker det är sjukt tråkigt när rappare bara rappar för att rappa jag rappar själv och jag skriver väldigt mycket djupa saker om ssamhället. hehe och olika ideer. haha men tror du kan lyckas skitbra för du har en tallang glöm ej bort den bara ha det nice mvh //hannes

2008-09-06 02:08
Är inte heller för "Droglåtar", Hade tur som inte fastnade för skiten, Menmen, "En hemlighet låter riktigt nice !:),

Röst : Du har riktigt skön röst för rappen

Flow: De sitter tight ! :)'

Beaten: Sköna som satan ! :)

Du går framåt !, Keep it up ! Peace

2008-09-06 12:40
hehe aiight :] Aldenfalk sa att han skulle köra igång med 2phat med baso på riktigt nu oxå. då kanske han drar igång med m2p oxå =) Peace