Limpaan - Passa dig för mig (Prod: Endless)
Ett smakprov från mixtapet Scandinavian Roadkillers som slängs ihop och produceras av den norske producenten Endless och som kommer att släppas i sinom tid. På detta mixtape kommer rappare från Sverige, Norge, Danmark och möjligen Finland att medverka. Denna låten kommer alltså också att medverka såklart!LÄNK Text: Limpaan Beat: Endless Prod: EndlessLÄNK TEXT: så du vill veta vem dom snackar om, när jag kommer då backar dom som vet att dom som stannar för länge slacktas sakta, stackars dom så snälla kom, försök att stoppa min musik som reser lokalt till globalt, västerås till oslo, stannar till för ett ligg, sen tillbaks för att stanna kvar jag slappnar av, men du misstar min rad för ett rakblad, hugger sedan av, dina ådror i leder som gör att du lever idag, mår bra av att få dig att gråta via mina låtar, skickar mina undersåtar på dig medans jag gör flickor våta dom blir kåta när jag nedvärderar dig och ditt gäng, gäller även din flickvän som jag flertalet gånger haft i min säng du leker brännt bäng och virrar runt med blicken i backen känner stirrande ögon i nacken, hinner inte blinka när jag börjar attacken och tack sen för alla dom pengarna som du givit mig, men jag kommer att fortsätta knulla din tjej precis som jag kommer att fortsätta knulla dig! du ber mig, men nej, this shit ain't gonna stop scandinavian roadkillers is on the block, ---REFF-- Passa dig för mig, jag är bödeln som bestämmer vem som lever och vem som dör brevid dig, Passa dig för mig, hey, Passa dig för mig Passa dig för mig, Jag styr ditt liv med min järnhand och dödar alla som älskar dig, passa dig för mig, hey, passa dig för mig, så du tror att det är över snart, jag agerar döden som smart tar ditt liv och släcker det snabbare än ljuset nått sin fart en hastighet som bara jag kan röra vid med lite adrenalin så slaktar jag allt medans du bara tänker på din sinnesfrid du borde ta din tid och fly norden, jorden, ta med dig dom som är för stora i orden medans mina tjejer dansar nakna på borden, gräver jag ner dig, 5 meter under jorden du borde verkligen börja tänka mer som mig, så nog om dig nu du vet lika väl som jag att jag alltid tar rätt beslut medans du yrar runt och ser riktigt jävla dum ut som ett stort fett frågetecken iklädd en dumstrut försöker leka snut-tarzan, pratar runt om mina angelägenheter till pappa peter, a.k.a snut-farsan nu är det slutsnackat, du vet att jag har rätt när detta enbart handlar om nåt enkelt som s.k. respekt otroligt lätt att bara mala på om alla dina fel, när dina vänner inser det, så acceptera det, då finns dom inte mer ---REFF-- Passa dig för mig, jag är bödeln som bestämmer vem som lever och vem som dör brevid dig, Passa dig för mig, hey, Passa dig för mig Passa dig för mig, Jag styr ditt liv med min järnhand och dödar alla som älskar dig, passa dig för mig, hey, passa dig för mig, Tanka, sprid och kommentera som vanligt Whoa! Fred. (Inlägget låst av Mabande p.g.a. för många uppningar 2008-09-09 19:45:34)
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Jag gillar detta. Enkelt beat bra text.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Skönt flow, cleant beat. Låter jävligt nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan hända att länkningen gick åt helvete. Har är iaf urlen: http://www.speedyshare.com/159263270.html Tack för kommentarerna grabbs!
Feeettt skööön låt !!! Faan va skönt flow ... Keep it up ^^ Pz
Örebro stad ;D
Den var riktigt skön. Lätt en av dina bästa hittils.
"Att kalla graffiti för klotter är som att kalla invandrare för svartskallar"
Thanks dudes. Mer?
skön text,skönt flow o råfett beat :D Pzzz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Tycker flowet är fett som faaaaan. =) Snyggt gjort, allt är finfint, Limpan! Pejs!
Dra åt helvete!
Kom igen nu förfan..
Gillar den... Riktigt niice,
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Tack :) fler?
Mera ?!
Kom igen nu förfan!
Asskönt beat, cleant osv. Bra flow och lyrics. Bra låt!
Limpan ääääger, jag skickar dig till idol. Eftersom du är bra på att sjunga det mesta!
Kan bara säga att den va grymt fet! :D
Aight brorsan, as grymm låt, keep on evolvin! ;)
I found no people for killing time, so i found time for killing people!
Thanks grabbs! mer?!
Ligger en ny länk bland kommentarerna som fungerar felfritt.
upp...
Tjena mannen! idag har jag fattat att man utveklas grymmt! du har blivit bra! och då menar jag bra! riktigt kul att höra! Vi får vel göra ett sammarbete igen? :) ha det bra
kanske det! ;) vi får höras!
Skyst låt fan, va lite skeptiskt på beaten på introt ibörjan men sen drog det igång, jag gillar verserna men saknar lite attityd i refrängen.. :D det var fett iaf en av det bättre du gjort peace
Allt är sant på internet.
Graffare
2008-09-08 18:14
Första gången jag hör dig... Men kan garantera dig att det e fett:)
-
tackar som fan! :) fler? kom igen nu whoa!
:) tack!