I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aiiner - Upp & Ner (Test)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-04 23:53

Aiiner - Upp & Ner (Test)

tjenare, jag har gjort en test nu, jag lägger upp den hära för att få lite kritik om den så jag får veta om jag ska fortsätta med den eller inte,

Länk till http://www.speedyshare.com/377762765.html

släng gärna upp kritik, så jag får veta, för isf ska den hära låten göras klart sen med i en netplay!

pz =)

2008-09-05 00:16
Harr edan lyssnat några andra på detta beat. så svårt att se det bra egentligen.
ska du spela in en hel låt på den, ta i mer.
låter för slött och segt med den deliveryn.

/F

2008-09-05 00:17
sen är overdubsen/adlipsen på tok för höga

2008-09-05 00:19
okej tack så mkt! ;) ska komma ihåg det, jag gjorde bara snabb mixning, men jag ska tänka på att ta i lite mera ! ;)

2008-09-05 00:35
ta i mer, mer inlevelse och sänk volymen på dubsensåblir det nog bra!

checka in min låt "freddec - vad händer" om du ändå är på whoa.

peace

2008-09-05 11:58
jaao ;) tack

2008-09-05 18:19
soft, fortsätt på denna =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-05 20:23
vad heter beatet

Rappare

2008-09-06 22:01
Jao jao, rainmaker hära!

Tycker att den här var ganska dåligt mixad om jag får uttrycka mig så, man måste som sträva efter att det ska låta som om rappen och beatet hör ihop och det gör in det nu.
men det är bara nöta på, du borde kanske fila på texterna lite mer än såhär innan recc för du har en del rader här och var som kommer in off tyvärr. Men du har ganska soft röst iaf, den funkar så, det är bara öva på flow, text och mix så blire bra sen, aight?

Geed' up gangstah!
facebook.com/idiomatisk - fan page

2008-09-07 02:06
okej tack rainmaker för den hära konstruktiva kritiken! ;) ska tänka på det du sa!

2008-09-07 02:52
Låtnamnet lät inte alls lockande, försök formulera upp & ner på ett annat sätt. Sen tycker jag att beatet är väldigt bra men dock utjatat också.

Det lilla du skrivit är bra skrivet & framfört på ett bra sätt. Du flowar bra men kan sakna en smula inlevelse & det bör du tänka på nästa gång du spelar in. Du har en skön röst & en skön dialekt men du behöver lägga ner mer känsla i det du rappar, det höjer kvaliten på låten väldigt mycket.

Mixningen var ingen höjdare men det funkar, du har varken ett dåligt eller supäär ljud.

Jag tycker du ska fortsätta på låten, kladda ner mer rader, bygg upp den snyggt med verser & refränger, mer inlevelse & lek lite med programet du spelar in i så du lär dig något nytt som kan göra ljudet bättre.

Lycka till! / Rob

Vi skålar för att förlåta & dricker för att komma ihåg !