1. För van vid min tystnad lyrics jag vaknar, jag tittar på klocka klockan är kvart över tolv// Stressen har tagit över mitt liv, tar ett stort kliv bort från sängen// sätter mig lite kläder, och jag sätter mig på bussen låter enbart tiden föra mig fram// jag trycker på knappen men jag missar min station, och sätter mig igen// jag är lugn o sansad låter inte ilskan förstöra min kväll// jag sitter högt uppe på ett berg och kollar mot stranden// allt är knäpptyst vågorna bildar musik// mina tankar och funderingar flödar nästan över jag vill bara härifrån// jag är för van med min tystnad det enda jag lyssnar på är mina tankar// ensamheten börjar bilda ett psyke i mitt liv// hur skulle allting va' om jag bara va i centrum hela tiden// hur skulle livet se ut om jag vågade ta initsiativ//2. Jag litade på allt du sa lyrics Jag litade på allt du sa och jag trodde på dig och våran kärlek// men allting rann ut i sanden när du sa att du hade gjort något som du inte borde, allt hopp om dig försvann// jag sa att jag inte orkade prata med dig// jag trode att våra problem skulle förvsinna med tiden// men jag hade fel// alla våra misstag alla våra bråk var för svåra för mig// jag kunde inte hantera situationen och vi gled sakta ifrån varandra// men det var lika bra för nu vet jag att jag klarar mig själv// jag behöver inte ditt stöd, jag behöver inte dina åsikter om allt// Du sa att du älskade mig, och jag älskade dig// men allt du sa var lögn och jag klarade inte av det nå mer// från en början fick du mig att må bra men här tar det slut// och jag sitter ensam och tittar ut försöker minnas alla våra stunder tillsammans// när allt var bra men du sket i allt, ja du sket i mig och lämnade mig i mina tankar och mina funderingar// 3. Sätter punkt på mitt papper lyrics Jag frågade dig om jag kunde få en andra chans// men det gick inte för sig, och nu ska släppa allt// och alla mina bilder och alla våra minnen har jag nu raderat// detta är sista, den allra sisten låten om dig// tänker inte mera mista min tid på en slampa som dig// du var bara är ett onödigt tidsfördriv// jag ska inte låta dig ta över min själ, våran tid// tillsammans har passerat det här blir den sista låten// som handlar om dig nu blir det bara frid och fröjd// du hade din chans, men du sumpade den med flit// jag hoppas nu att får ett fördjävligt liv//¨ jag tänker inte längre ta kontakt med dig// för det här är slutet, jag sätter punkt på mitt papper// det är bara att lyssna och sen kan du hålla käften// prata aldrig mer med mig// 4. Dina ord blir till musik lyrics Gumman vi kan slappna vi göra våran grej// vi kan dra ner på stan och bara sätta oss på ett café// men det är svårt att fokusera på det du har att säga// Jag drunknar i dina ögon och hamnar en drömvärld men jag vaknar upp när du kommer tillbaka// när du säger dina saker fina du säger// jag skulle kunna hålla dig i all evighet// jag skulle kunna ta dig till månen// vi kan åka bara du och jag, bara vi två jag resa med dig på en kärleksfärd// min kärlek för dig kan inte beskrivas med ord// jag smuttar på mitt kaffe,och lyssnar på vackra röst// och dina ord blir till musik, din stämma är så ljuv du är som ängeln själv//
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo