Pajsarn - Session one.mp3 Länk till http://www.speedyshare.com/450760974.htmlJag vill föreviga en tanke som har följt mig under tiden,saknar pussel biten, orden gör att munnen svidervarför,,, rummet ekar, tar vara på min verkligheten för drömmar spelardet är en del utav mitt liv det kommer du nog aldrig vara aldrig ska man svara, alltid ska man vara öppen..låsa löften som det sissta vi ska skita i,en nyttig kraft som vitamin, tar mig upp till min principatt stå för de jag gör och alltid vara äkta individför i mitt tempel är ja konung, och mitt tempel har en stålmur..så satsa ditt bästa jag kommer nog att står ut, allt...säg mig fanns du där, jag kämpade, slet håret av migfolk vill ha mig för det här men köttet jag består utav nejja vill ta mig upp, här eller nån annanstansminnas vart jag kom ifrån i första hand mitt andranamnsnälla kan nån visa vägen, jag kan visa vägen åt erjag gick min egna väg, och kom ihåg, förlåt mig...från samma plats som jag fick luften ifrånDuvet att starka gubbar ser man aldrig några muskler på