Här kommer text för dom tondöva..Sho min vänn jag är här igen ni diggar skiten fett så bara styr en fest eller bli en gäst som diggar min text för jag är perfekt med mina baggish och keps så jag packar ner en kondom för ett säkert sex Jag sticker upp till centrum för att fixa resten måste fixa bärsen ringer mina bröder & sticker till festen jag gliiider in för jag har inga sockeplast nu blir det partydags för livet rockar fett jag kör raaap stil nej inga instrument och jag kommer in med ståfräs och bakåtslickat hår snälla ge mig en applåd för min misslyckade låt jag dansade med en tjej men hon gav mig en smäll för jag hade en prilla och gällivare häng O ja glider med stil med mina baggyjeans köra battle mot mig det blir en säker vinst och jag lägger det fett typ som latin kingz Reff: Det här är min reffräng och den är skit dålig försöker tänka klart med en hjärna som är ihålig min rap är fet och min takt är sne och ditt ansikte är lika stort som ett bibliotek och din näsa är som en planet som har genomfört en graviditet nu är klockan fem fan jag måste hem det kom ett gäng som slog mig med sin moppehjälm så jag ropa på hjälp och fick åka helikopter hem jag hade en bira kvar gömd i min ficka som inte snuten hitta, det är nästan slut på kvällen snuten gnäller jag fråga fick du kuk i cellen? han svara ne jag gjorde din brud på smällen jag tänkte efter.. jag har ingen brud och gav han en smäll på keften men jag gick in i mitt rum och körde efterfesten missa min favoritfilm så jag kolla på eftertexten jag är full och sönderslagen har gjort saker jag inte minns på söndagen men vad gör det jag hade en trevlig helg med en helig dvärg som var retlig men snäll hade bitches som dansa hade bitches som ramla sen hade ni mig som stog på scenen och rappa peyyyyz