I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sötnosarna (Hundsim & Spades) - Fokusera På Spelet

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-16 17:20

Sötnosarna (Hundsim & Spades) - Fokusera På Spelet

Sötnosarna - Fokusera På Spelet

Hundsim och Spades har startat en duo, Sötnosarna.
Vi snuskar ihop låtar och har oss, här är en av dom.
Den skapades iomed att Hundsim och en annan typ skulle gjort en låt ihop, men denna typ blev inte klar med sin vers ens efter en månad, så Hundsim tog sina 16 rader, skrev 16 till och bad Spaden langa en vers han med.

Resultatet hör ni om ni klickar på länken, kritik och kommentarer uppskattas alltid.
Beat: Shadowville - Focus On The Game

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-09-16 17:48
Första snubben hade ganska många flowmissar, träna på de! annars har du skön röst.. Men träna flow!

Andra killen flowar bättre än den första killen, men dock några flowmissar ändå. Sen låter några ads ganska off..

Men träna på flowet första snubben och den andra också. Det är huvudsakligen, sen kan mixningen bli bättre också.

Men.. keep it real! pz
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2008-09-16 19:49
aah, orkar inte skriva, men flowet var inte bra alls,

2008-09-16 20:24
Jag skyller mitt kassa flow på stressad inspelning! Jiihaw

2008-09-16 20:26
joo man hör har stressad du är, du snubblar liksom på orden du fattar, skulle kanske passat bättre med en lite mer långsamt beat, lr lära dig skriva till beats :) men jaja
upp!

2008-09-17 00:49
Heheh, upp vettja
Och jag kan skriva till beats, och till snabbare beats till råga på allt. Blev som sagt bara inte en särskilt bra inspelning :/

2008-09-18 12:31
Upp vettja!!!111

2008-09-18 15:50
ska kolla när ja kommer hem sötisar!
Detta är min forumsignatur

2008-09-20 20:36
En sista bump?
Kom igen, det är lördag och jag vill ha nåt inspirerande att läsa i denna tråd!

2008-09-20 20:54
nu kommer min kommentar:

tycker att hundsim gör ett riktgit överraskande bra jobb, din typ av lyrik påminner lite som pst/Q, även om pst nu är bättre!

flowet och rösten sitter bra och du har underhållande rader som får mig att le på vissa ställen, tycker att dina rim håller hög standard även om du mest snackar om ingenting :)

andra snubben höjde jag inte ögonbrynen för så värst mycket, även om det va helt okej, inte mer inte mindre.

beatet va enkelt, men cool.

kram från Lex
Detta är min forumsignatur

2008-09-21 17:59
okej, tack Lex :)
vet inte riktigt hur min lyrik påminner om PstQ's, men det är väl en komplimang i sig ändå!
snart kommer mera, håll utkik!