I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Albin N'doja - Heaven [Acapella]

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-16 17:26

Albin N'doja - Heaven [Acapella]

En acapella jag sjöng in för en stund sedan på låten Heaven av Bryan Adams.

Hoppas det låter. :)

Länk 1

Länk 2

Länk 3

Mvh Albin

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-16 17:36
har alltid gillat dina låtar du gör, din röst är helt sinnessjukt bra!
tycker du borde satsa på idol/talang eller något annat och visa för dem och alla andra vilken talang du har.. så många fler lägger märke till dig. :)
Producent

2008-09-16 18:19
Låter schysst, hört många personer sjungt denna och du är en av dom som sjUnger de bäst=)
Flyger fritt, landar platt

2008-09-16 18:38
sinnes
http://www.znapmusic.com/myntah/

2008-09-16 19:12
albin du är sjuk allså din röst är otrolig enlig mig :)
Make Peace Not War

2008-09-16 19:59
Hey,

Tack så mycket alla, verkligen!

:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-16 20:10
Fyfan va najz, riktigt bra albin :)

pz !
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2008-09-16 20:13
riktigt fett asså.. diggar din röst som fan
skön mixing osså som fan
Moderator

2008-09-16 21:11
du var med i idol för några år sen, kanske dags att ställa upp igen albin ?

2008-09-16 21:22
Du har mycket bra röst boy:) Keep It up boy!
|€|A-To|€| It is my life bitch!

http://www.biltjuv.nu/?ref=46544

2008-09-16 23:05
Schib:
Vet ej riktigt vad som räknas som mixning men jag har lagt på reverb, thats it. Jag tycker det låter mysigt med reverb, typ som om det var live i en kyrka eller liknande. :)

R-Sound:
Tack så mycket. Jo fast bolagen idag är galet kräsna och egna låtar är ett krav, dumt egentligen tanke på att man ändå inte gör musiken själv sen när man får kontrakt. Varför lyssnar de inte bara på rösten? Skriva kan jag redan men det är väl det de vill höra också.

IceTail:
Jo fast tycker idol har blivit så tramsigt och de är ute efter mediaface som sjunger okej anser jag. Lyckas jag ta mig upp på ett annat sätt kommer jag förmodligen hålla längre.

Torevi:

A_To:
Tack verkligen!

Superb folks!

A

2008-09-17 21:45
Upp folks. :)

2008-09-17 21:59
aha okej, men skit samma i mixingen då;)
men fortfarande helt sjukt skön röst, sökt idol?:P

2008-09-17 22:40
Albin du är grym o de vet du. keep it up
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -

2008-09-19 08:09
Tack så mycket grabbar! :D

Det blir en Cancer gala i Malmö mellan Februari och Mars. Jag kommer att uppträda där så ta er dit. :)

Mvh Albin

2008-09-19 18:27
Sök till idol brush

2008-09-23 01:17
Hm, diggar inte idol så mycket längre, visst hade det varit skoj och stå där och sjunga varje Fredag men hm. Det känns som att de flesta som är med där oavsett hur duktiga de skulle vara på sjunga (även om de flesta inte är speciellt duktiga bortsett från Daniel, Darin och min vän Sibel) så är de alla som bröd. Det vill säga att de flesta har ett utgångs datum.

Om jag kan lyckas komma upp utan sådana program är det super. :)

Tack!

Mvh Albin

2008-09-23 10:53
Helt sjuk röst du har! Det här var fan helt otroligt, att du inte blivit signad är ett stort frågetecken. Men NÄR du blir det så kommer dom göra ett av sitt livs bästa val. Lycka till och fortsätt sjunga för det är verkligen din grej!
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon

2008-09-23 11:56
Varför ligger denna i hiphop och inte övrig musik?

2008-09-24 22:47
Mr A:
Tack så mycket man! Värmer verkligen.

Nelione:
Bra fråga men jag rappade länge tidigare och la mycket låtar och de som lyssnade på mig tidigare lyssnar här med.

Tack,

Mvh