Aiiner & Bruno - Jag Är Borta
Tjenare, Jag har suttit nu ikväll med en text och tränat och så dära ni vet, och sen spelade jag in en test och skickade till bruno och fråga om han ville gästa så, han gjorde det, ;> Vers1: Aiiner Reff: Bruno Vers2: Bruno Reff: Bruno Mixning: Bruno Text: Skrivit sina egna! Hära kommer låten!Länk till http://www.speedyshare.com/199773761.html kom gärna med konstruktiv kritik ! ;) puss
kom igen nu whoa ;D ge oss lite kommentarer!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Fet låt :) Inget fel nånstans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den va bra ! .rösterna va bra , beatet..njaa ha hört de mkt , menaa ni la de bra ! upp me texten?
najs låt inget att klaga på
Bruno: jag vandrar ensam hemåt med luvan på huvet och tänker på oss och varför allt vart så struligt// du fick min le åt mitt döda liv men nu tänker jag på allt som bara flög förbi// du fick mig se en känsla av sympati har ett hål i mitt hjärta som aldrig fylls i// du var min högra hand, du var mitt andra jag så jag sätter mig ner och låter tankar försvinna// jag pallar inte mer ( mer mer mitt huvud faller ner ( ner ner// jag är sluten och bortglömd instängd och lämnad och när jag sitter där i rummet så känner jag en känsla// att jag är ensam, finns inga hopp om tro har fastnat i ett träsk där kärlek gör ont// jag är ensam på en lång väg tillbaka så jag hoppas du förstår min saknad// REFF: jag är borta, finns inget att hämta jag är borta, har ingenting att lämna// du du du var den enda för mig men drömmen om vi är borta för dig//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
min text Ljusen dem släcks och jag somnar igen Jag har gråtit mig till sömns som varenda jävla kväll// För jag tänker på dig och mitt hjärta blir till sten Jag vill inte längre leva då du ändå inte ser// Att jag saknat dig som fan mina tårar blir till blod Jag vill bara lämna världen men då krävs ett särskilt mod// Och jag orkar inte leva när jag bara känner hat Över alla jävla männiksor som får mig se tillbaks// Jag vill glömma hela skiten, kan ni lämna mig ifred För det känns som hela världen bara sviker mer & mer// Kan någon hjälpa mig, tala om vad jag ska göra För att få dig att förstå att jag hatar denna börda// När du säger du är ledsen att du glömde våran tid Och det sårar mig som fan, när du bara går förbi// Behandlar mig som luft, har jag gjort dig något ont
aiiner fett som fan ;d nytt flow aldrig hört de där ?=) låter förjävla bra :D bruno ungefär samma som förr har inte hört mkt av dig men låter braa :) puss grabbar
somedays, s.o.p will change :)
tack så mkt Stoffe ;) och alla andra för kommentarerna
feta texter, fett flow, feta pojkar, fett..
Jag är redan imorgon.
aiiner klättrar uppåt, bättre nu än sist jag hörde från dig, lät helt ajt. bruno var la nice..
thx alla ;) kom igen nu whoa snålt med kommentarer
Skön Låt, Skönt Flow, Grymma Grabbar, kan de bli bättre ;), Aiiner tycker jag tar stora framsteg hella tiden, och Bruno Lät bra ;> Skön Låt grabbas :) MVH Nikke'
Peace Mannen
tack för kritiken nikke :) puss pårej
tack för kommentarerna :) Men skulle vara kul om folk kunde kommentera mixningen och så vidare:) och vad både jag och aiiner kunde spåna vidare på !
fyfan vilken dialekt vafan låter som du e finsk eller nått wtf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha visst visst : Fillefjompan, men jämfört med skåne dialekt så har vi en fuck skön röst
Upp !? sen aiiner. sluta bråka om dialekter. alla dialekter är minnst olika omtyckt vars du nu än är i sverige !
Första snubben, alltså du har flyt på nått sätt gjorde nån flowmiss men du träffa ändå takten, men ja pallar inte din dialekt sorry, försök att dölja den mer! Den andra snubben digga ja faktikst, du gjorde nått fett med flowet i bland! Allt du gjorde blev bra i denna låten, har aldrig hört dej förut men det lät bra iaf:)
schysst men simpelt upplägg av låten, men de är så de ska va, hehe... första snubben har konstig dialekt ;o men skön röst annars. Andra snubben va nice, men ingen av er har speciellt flow som sticker ut frånmängden, men de kanske kommer :) fortsätt
Vad heter beatet ? skön låt
klockren låt.. gillade texterna, flytet. passa till beatet.. hitta då inga fel iaf..
tack för kommentarerna ! SKÅL!
härlig låt, och mixningen var fet . pz
härlig låt och mixning var fet skön text jag undra vad heter beatet
haha, upp !?
få man inte veta vad beatet heter ?
jora.. skriv till mig bara. UPP !?