I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Schib - Du skiter i det

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-17 17:56

Schib - Du skiter i det

tjo

en mp3a ja tänkte ha till netplay, men pallar ej göra netplay så här kommer låten

Jag står för alla verser och refräng och mixing

ge gärna feedback

peace

här är länken

Länk till http://www.speedyshare.com/368876197.html

2008-09-17 18:30
kom igen whoa!

2008-09-17 20:55
Beatet är soft som fan, du låter laidback och typ halvt sorgsen så det är passande också.
Vet att du är förkyld men skulle kunna vara att du har gråten i halsen.
Skönt flow genom hela låten och bra rader. De är personligt och bra.
Härlig delivery och attityd till beatet. Good job, bland de bästa du lagt. :) <3
-Say hello to my little friend!
Tony Montana

2008-09-17 21:39
tack todd, det betyder.. är också det första jag kickar som betyder ngt för mig :)

2008-09-18 00:42
detta är bara löjligt, 17 nerladdningar och en kommentar? kom igen whoa !

2008-09-18 01:21
Beatet är riktigt soft enligt mig diggar det som fan

Vers1: Skönt flow ibland skön text lite hackigt ibland jag vill att du skriver raderna lite längre nästa gång känns som flowet hade kunnat bli bättre då. Men vafan versen är godkänd

Reffen: Jodå bättre flow här enligt mig den va ganska skön

Vers2: Bättre flow här enligt mig men fyll ut raderna mer som sagt bra text och mycket softa rim såg bra ut bättre känsla rösten kändes mer uppvärmd och mer cleaaan.

Vers3: Lite hackigt i början rösten o känslan är bättre för varje vers jo jag diggar mest i slutet det lät bäst där.

Annars nog de bästa du lagt du har utvecklats som fan på texten känslan fanns där osså, Men som sagt skriv längre rader finns en del som kan fyllas i i barsen det hade varit perfekt till nästa gång.

Hare ses i skolan på frajday
Geni

2008-09-18 12:31
yeah, jag fattar vad du menar, alltid soft med konstruktiv kritik=)
taack

aah det gör vi =)

2008-09-18 15:00
Grymt beat, ganska bra rader...
Men väldigt tråkig flow, lite enformigt och hackigt.
Men de där kommer nog de också..

Bra reff annrs

Keep it upp!
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®

2008-09-18 17:13
Riktigt skön :)
Du har flow, du kan skriva text, bara fortsätt så kan du komma långt :D

Keep it up! :D
http://www.myspace.com/mrkumlin

2008-09-18 19:45
tack så mycket, det betyder väldigt mycket :D

2008-09-18 21:05
Fortfarande rätt hackigt och enformigt flyt i mitt tycke.
Rätt simpel text med simpla rim, men det är ju oftast så "det ska vara" i den här typen av låtar.
Första versens delivery var sådär, andra var rätt bra men i mitt tycke låter det fånigt när du snorar eller vad du nu än gör som låter då och då- skulle hellre hört mer känsla i rösten än "extra ljud" om du fattar.

Refrängen satt fint, gillar särskilt sista raden. Den känns bara så jävla typisk, helt okej låt
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-09-18 21:40
aah jag vet det där snorandet är pga av att jag är riktigt riktigt förkyld, ber ursäkt för de =)

2008-09-19 15:34
whoa, kom igen nu:D