Litanol - Litanol Covers Vol.2 Länk till Litanol Covers Vol.2Låtlista för Litanol - Litanol Covers Vol.2 01. Intro (Litanol Covers Vol.2) 02. Farlig Tjej (”Kardinal Offishall Feat. Akon - Dangerous” Cover) 03. Jag Får Pengar (”50 Cent - I Get Money” Cover) 04. Den Jag Är (Feat. Tingis) (”Timbaland Feat. Keri Hilson - The Way I Are” Cover) 05. Gå Lös Nu (”Eminem - Just Lose It” Cover) 06. Du Vet Vad Det E (”T.I. Feat. Wyclef Jean - You Know What It Is” Cover) 07. Ta Dig Dit (”Sean Kingston - Take You There” Cover) 08. Lågt (”Flo Rida Feat. T-Pain - Low” Cover) 09. Vad Du Har (”Colby O’Donis Feat. Akon - What You Got” Cover) 10. På Klubben (”50 Cent - In Da Club” Cover) 11. Såhär (Feat. Wen) (”Mims - Like This” Cover) 12. Farlig Tjej (Godspeed Remix) Klicka här får låt-texterna till albumetLänk till Litanol Covers Vol.2
http://www.myspace.com/amcforlifehttp://www.myspace.com/centralskolan