I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OneLove Project Feat. Matilda - Thank you (Fonseka/chile Oneunder/swe)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-21 03:52

OneLove Project Feat. Matilda - Thank you (Fonseka/chile Oneunder/swe)

Tja!

Som vissa vet och andra inte vet så bor jag i chile! Jag har en grupp men en snubbe här nere och vi kallar oss Onelove Project där vi grejar med en skiva som ska handla om våra olika liv, att det ända som vi 2 har gemensamt är musiken! Lite svårt att förklara så här ni kommer förstå när skivan släpps! Men namet valde vi på grund av att vi har en kärlek till musiken, ända skiten som igentligen inte sära på oss! Vilket fall som helst över till låten, detta va nått vi skrev och recca idag, min syster matilda gästar på reffen! Jag har skrivit min text plus reffen och mixat min vers och reffen, fonseka har gjort sitt själv! Det är iaf ett smakprov av vad som komma skall! Hata eller älska upp till var och en, vi kommer ändå forsätta göra det vi gör:)

Lämna gärna en komentar posetiv som negativ, roligt att veta vad som kan förbättras :)

Länk till http://www.speedyshare.com/352291866.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-21 04:20
Först!

din vers; texten va riktigt fin,du flyter bra på,du har skön röst, bra känsla i de dära.
reffen; de va inget som föll mig i smaken helt o hållet! :(
fonseka's vers; jag förstod inte så mkt så kan inte säga så mycket. visst är de spanska han talar eller är de något annat jag har fått för mig? :)
beatet va lite småskumt men endå rätt skönt, svårt o förklara!

Upp för denna!

2008-09-21 06:03
Tack så mkt roligt att du gilla det jag leverera:) Japp stämmer bra det är spanska!

Här kommer min text!

Mycket skit har hänt den sista tiden//
Samma Simon som förut har svårt att släppa weedet//
Nu när Manuel har valt att lämna livet//
Står jag kvar på samma plats//
Gråter varje kväll saknar dej som fan//
Pengar hjälper, inte längre//
Känner mej så vilsen utan vänner//
6 månader i chile fast i blåsväder//
Har ett företag som tjänar bra//
Har en fin lägenhet mitt i stan//
Har en flickvän som är underbar//
Men det känns som om jag saknar något i mitt liv//
Hinner aldrig träffa min familj//
Svårt att vara jag, valentina är det ända jag har kvar//
I famlijeväg jag kan träffa varje dag//
Hon begär inget hon vill bara se mej glad//
Och du vet att jag är evigt tacksam//
För du ställer upp när jag saknar mamma//
Rösten den är låg men jag vet du hör//
Intisol is money but you are my treasure//

Och hey sleez om du ser detta så logga dej in på msn så du kan få låten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-21 10:14
Simon min kompis! Ja tycker beatet hade en skön klang och de va galet nice. Bra beat val!!
Har nog aldrig hört en låt med 3 olika språk inom hihop genren, men man måste skapa nått nytt, så tummen upp för det! :)
Sången av din syster va mkt bra, även din rapp. Fonsekas kan jag inte kommentera, men han har tacktkänslan iaf, hehe... texterna är somsagt med egna ord så därför blir de + poäng där!

6 av 10 ostbågar eftersom jag anser att du endå har gjort bättre låtar än denna, men helt klart en mp3 låt för de... Fortsätt! :)

/ Cricko

2008-09-21 18:13
Tack homie roligt att höra:) Jag är personligen nöjd med alla 3 jobb!

Mera ?

2008-09-21 18:35

2008-09-21 18:58
Nej! Jag hade högre från början men jag valde att sänka den, vet inte vrf jag ansåg att det blev bättre så:)

Mera???????

2008-09-21 19:02
diggar i princip bara din vers (oneunders alltså).
reffrängen känns inte helt bra, knas mix och lite "livlös"
fonseka,, hmm vet inte va ja ska säg men han kändes inte så bra här iallafall.

men keep it up!
Sleep is the cousin of death

2008-09-21 19:47
Skoj att jag lyckades med mitt iaf:) Jag är nöjd med mixen på reffen iaf!

Kom igen nu för fan whoaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2008-09-21 20:37
Kom igen nu whoa! för fan sov inte !

2008-09-22 00:57
kom igen va fan

2008-09-22 16:55
Detta är ju sjukt :S

2008-09-22 17:27
Välkommen till whoa.nu, sidan där du aldrig från någon respons. Men jag ska väl inte säga så mycket, har inte vart värst delaktig i det hela själv. Men det låter helt okej göre. Men tycker fortfarande att du ska höja den lite. Kan vara svårt att tänka på det själv efter som att du kan texten etc själv, men du får tänka utifrån andras öron. Det kan bli lite otydligt på vissa delar.

2008-09-22 17:32
Ja du kompis jag är fullt medveten om hur denna "sidan" fungerar! Ja du kan väl att en poäng till viss del att jag själv kan texten och hör, men som sagt jag kännde mer för låten när det var låg acapella!:)