nille såg du kommenterade min trå tänkte kika på ditt material och måste säga wtf.. okeej kan inte klaga att du inte gillar min röst asså, smaken är som baken (delad) du låter jävligt spänd när du lägger det, osäker och flowmissar lite här och där, annars vare soft asså! träna på flowet och va lite mer avslappnad när du kör :) PA samma där diggade inte rösten fullt ut och du missar på flowet en aning du med men det går att jobba på! båda borde jobba mer med flerstaviga rim, blir roligare att lyssna på, dubbelrim osv det är ku´l att höra vad folk plockar fram, enligt mig var det lättare att flowa i början till en snabbare låt med mycket rim man hör hur det ska ligga mer men det är bara min åsikt. annars var det nice, men mixningen va oxå lite jobbig det hade varit MKT trevligare och det hade gått att lyssna på mera om det va ett cleant ljud :) tänk på det oxå! peyys!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!