This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
tycker den var soft , mysig reff sköna rader soft mixxning upp!
denna var fet! förväntar mej mer av er nu ;) softaaaaaa
Thx somfan
Producent
2008-09-22 11:28
Fet låt =) Aldrig hört TT förut vem är du? Du va helt okey men mkt kvar. aja nice låt! Josef lika fet och tomas du har utvecklats så nice!
Flyger fritt, landar platt
Thx mannen, det är tobbe blitz fett skön snubbe mannen
Thx
Moderator
2008-09-22 17:19
aa fan sköning låt asså :D
//TW
Fett som nystekt bacon!
Håller inte käften!
Right, denv ar cool. JOsef la de tyngst i verserna tycker jag nog. skönt att höra tomkar på svenska, gillar de bättre. men jag ve tinte. jag är kass på eneglska, så kanske därför jag kännerr dig bättre i svenskan. Men du la de bra. TT har jag aldrig hört. men de lät coolt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna låten tkr jag var helnajs.Josef: din del var fet som fan digga din röst och raderna var najs med,TT : din del digga ja mest i hela låten , låter helnajs.Tomas K : du la det också bra, softa rader, najs!reff : nja den digga ja sådär asså. men den funkar...Mix : värd guld helnajs. 8/10 UPP nu whoa sov inte på denna ! over and out ///MkN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna låten tkr jag var helnajs.Josef: din del var fet som fan digga din röst och raderna var najs med,TT : din del digga ja mest i hela låten , låter helnajs.Tomas K : du la det också bra, softa rader, najs!reff : nja den digga ja sådär asså. men den funkar...Mix : värd guld helnajs. 8/10 UPP nu whoa sov inte på denna ! over and out ///MkN
Thx main
Moderator
2008-09-23 18:56
sällan man hör nån snubbe som josef här på whoa, synd att inte folk får tummen ur o provar att lyssna istället för o skita i de för att ni inte känner igen namnen på dom
//TW
Kalas! blir bara bättre och bättre , alla var lika grym - keep hustlin'!
bara josef som är bra...
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"
thx, skönt att höra allihopa
;)
vad högt över josef är detta forumet
Som sötast när jag ser dina brister.
Thx!
uppa
upeprii
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
Josef - skön röst somfan, skön textTT - aldrig hört förut, skön, men inte bäst på låtenTomas K - alltid lika skön, dock skönare när de e engelska tycker jag men i helhet så var låten asnice. peyz!
music is something u do, style is something u've got!
Thx ! upperiiiiiiiiiiiiiiiiii
Josef dödar tracken fett som fan! har hört bättre med TT, TomasK helt aight! Jah bless / Ro
Thx upp
skönt gung asså ;) diggade josef's del mest.. Ni andra la det okej, men Josef var lite över er nivå tkr jag. Keep droppin em' ;)
http://www.speedyshare.com/340983786.html (NY GALEN LÅT, ÄVEN FÖRSTA LÅT) http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/631106/1.aspx ( FÖR ATT KOMMENTERA)
De är mulligt. Mycke mulligt!
Thx, upp =)
fett nice låt bröder:D
Thx!!