Text: Ref x4 Du, du gör mig knäsvag. Och den enda riktiga takten som jag vill höra är ju dina hjärtslag.Vers Jag försöker sova fast det är ingen idé. För jag tänker ständigt på varenda flicka jag ser. Men det är ingenting mer, och jag borde inte bry mig om det för att jag är inte någon kvinnomagnet. Ändå är det en brud, hon är fett kul. Det är hon som är anledningen till detta som då känns nu. ...det är knasigt. För det kommer säkert inte bli nånting, precis som vanligt. Inte för att jag då inte tror på mig själv, för att jag är inte sån som måste ropa på hjälp! Men vill ändå inte säga nånting, då hotar det mig för att jag inte killen som kan godta ett nej. Du är vacker, du är söt, du är fin. Du är skön som person och du gör mig helt vild! Det är få av tusen saker jag kan säga dig. Och jag önskar att du kunde lära känna mig. Ref Du, du gör mig knäsvag. Och den enda riktiga takten som jag vill höra är ju dina hjärtslag. För det skulle göra mig glad, ja det skulle göra mig lycklig. Ge mig chansen för att se ifall du är på riktigt. För att personer som du... Kommer bara fram once, in a lifetime... För att personer som du... Kommer bara fram once, in a lifetime...
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold