www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Langa upp en backup fil länk! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Väntat länge på denna :D den är glödhet yey .. hört nåt av tracksen innan men det mesta va nytt för mig .. tyckte den va riktigt tung... Gramoz va Gaaaalet fet på denna ... tEmy va också fett tung , men Gramoz mörda den :D öööövertuungt boooys keep it up :D
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
tack tack Fler ?
Intro: Yeye ganska fresh med Adam Tensta typ annars har jag väll inget o säga haha Jag finns här för dig: Denna har jag hört förut enligt mig gramoz bästa prestation hans bästa låt typ ni vet. Soft flow texten är väll helt okej typ, Men reffen gör du så sjukt nice. Visste inte att du kunde sjunga men det låter nice. Temy: Du har verkligen blivit bättre på detta med känsla innan va du lite skrikig (No offence) men tror du fattar. Men nu har du sättit det nicigare, bättre text här sköna rim då o då o flowet va stabilt. Skivan öppnar starkt er bästa låt enligt mig. Tick Tack: Ente för o va sån men här finns det en ganska fet klassskillnad Temy: Flowet va lite sämre här, Lixom texten osså hade endå sina ljusglimtar i flowet. Stabil insats från dig inget mer. Reffen ville jag gärna att tay skulle lägga sjukt bra på sånt men den va helt ok. Tay: Sjukt bra rader som vanligt asså jag älskar dina rader både du o shaz rader säger verkligen mycket ri-fa är heta. Flowet är fire like always o röstläget är så lugnt o skönt Gramoz: Flowet här va bra fanns någon snygg rad här o där annars är din känsla helt okej lite överdriven i reffen eller vad man kan säga. Men det funkar helt klart dock va tay fetast. En Lördagskväll: Va det inte denna ni spelade i Tivoliparken på sommarlovet typ?. Gramoz: Bra flyt o så men jag efterlyser dem där speciella raderna / rimmen din röst är nice som vanligt. Tycker endå du ska träna mer på text men men det va endå en skön del. Temy: Känns som om din accapella ligger lägre än gramoz någon flowmiss endå va flowet ganska stabilt här med o raderna va lite bättre än gramoz även fast du underpresterade där med, tror det kan bero på att låten e inspelad för ett tag sen och du utvecklats mer i dina senaste låtar när det gäller text. Till Alla Dom: Enligt mig ett skönt beat men känns aningen playat typ hört 3-4 låtar på detta tror jag men endå skön. Temy lägger det skönt på beatet med bra innehåll i raderna du får fram det du ville berätta på ett snyggt sätt man. Tycker du behandla flowet stabilt här med, Phenomenal: Skön röst diggade reffen ganska mkt faktiskt du e fet det har du visat förr Gramoz: Skönt flow o känslan va skönare här än i dem förra låtarna raderna hade osså bra innehåll i sin text flowet va nice. låter nice fast reffen va skönast i låten endå digga den fett Rockar stället: Reffen va ganska soft beatet låter nice Gramoz: Soft flow inledningsvis men synd att det inte höll samma standard hela tiden Temy: Du kom lite fel på al-qaida-raden tycker jag men det blev bättre sen mot slutet Abi: Aldrig hört men skön röst o attityd typ, diggar det nice Sadiiq: Varför skriker du? nej jag diggar inte känns som rösten brister flowet e ok Malsor: Asså du har talang du e mkt bra faktiskt ditt flow e nice känns som du börja utveckla dig på texter med kul att se. Löza: Skönt som vanligt niciga rösten o bra flow som fan Slutna ögon: Sooftish beat riktigt nice faktiskt sånt lugnt diggar som fan. Gramoz lägger det ganska bra men jag skulle gärna höra att du fyller ut raderna lite så det inte går så sakta men du sa en del intressanta saker i din text så det va bra. Sista raden va mkt bra Temy: Samma som gramoz gick lite sakta men det låter endå nice softa rader o flowet va endå bra trots att jag ville ha det snabbare. bästa låten: Jag finns här för dig bästa delen: TayTay - Tick tack / Pwon
Geni
thx..Padawon tar åt oss av din kritik one L PEACE
www.MK044.se | www.myspace.com/Gramoz
UPPP
thhxx... UPPPPP
tack grabbar !!
Jag är inte den som skriver lång kritik men Ep'n är soft. Finns absolut inget och klaga på. Bra gjort grabbar. Den jag gillade mest med text vad nog * Till alla dom* Pz grabbar
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
Shuuuu, sadiiq här.. ja kan säga så här att, micen va för hög när vi spelade in låten, så ja pallade nt spela in igen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alright thnx, fortsätt ladda ner folket
tack alla ..:)
fler ladda ner å droppa kärlek:D
1. feeeeet intro, trodde faktiskt inte ni skulle hooka med alla 2. Gramoz vers är översoft förfan, det bästa jag hört med honom. Fan jag har hört denna innan, men den låter mycket bättre nu. Gramoz har bättre storytelling, men Temy har fetare text rent poetiskt tycker jag. Refrängen är överfet, iallafall sången. 3. Temys vers var helt okej, asså.. jag vet inte, något är fel men kommer inte på vad. refrängen gillade jag inte så mycket, Taytay kör en dundervers som verkligen får en att tänka efter. Gramoz har fet rimschema och kör en del softa rader som gör så att man känner igen sig. Fet att ni skriver om olika saker, tycker inte beaten passar temat i helhet. 4. ASså, jag tycker om refrängen som fan. Men verserna tycker jag inte är så bra,. Timmys var snäppet bättre än Gramoz vers, för att jag tyckte inte om flowen så mycket. 5. Överfet text, överfet refräng, överfet låt i helhet. Känslan genom hela låten är sooft, 6. Ojj,, samma beat som jag använt! konkurrens o sånt:D. Hahaha skämt åsido. Gramoz har typ fet stil på denna, helt så skrytig och ba skiter i allt. Timmy's del är okej, typ.. inget jag fastna för. Abi, gillar denna versen mäjn, soft gjort. Sadiq får in en fet vers, gillar texten men jag tycker du var bättre innan, din gamla stil typ.. Du lät mer laidback och hungrig då, vetefan hur jag ska förklara. Malsoooors vers e sjuk, tycker du lägger bäst här. Koyasan = Köza?.. Jag gillade detta, versen lät låg dock. 7. Ännu ett beat jag skrivit text till, HAhahahah ännu mer konkurrens!. haha näe jag skojar. Gramoz Text är överfet i denna, får fram vad du vill säga men går inte in på djupet känns det som, man vill ha mer. Timmys röst passar denna låten helt bra, kör överfet flow. Jag tycker om din text för den hinner säga så mycket på så lite tid. Bridgen, eller vad det är.. I like that, Det var en stor höjning på låten tycker jag. Slutsats: En riktigt stabil Ep med jämn nivå på låtarna. Två låtar som verkligen kommer åka in på ipoden direkt, resten kommer man lyssna igenom ett par gånger och så. Tycker det är förmycket, vers;ref;vers;slut på dom flesta låtarna, där kunde ni varit mer kreativa. Ursäkta för att jag skrivit så slarvigt, har skrivit medans jag lyssnat typ! (7/10) Fan vad ärlig jag är alltså, har skrivit exakt allt jag tänkt, hajde godnatt
tack denis att du tog dig tiden uppskattar det ! holla 1 / t
En del låtar har jag hört sen innan. Tycker det är synd att ni tog så lång tid på er med ep'n. Men i alla fall den är klar och den ska kommenteras. Intro: Fett intro men inget speciellt faktiskt. Jag finns här för dig: Denna var jävligt bra, båda hade bra flow och inlevelse. Gillar när Gramoz sjunger i reffen, reffen lyfte upp låten väldigt mycket faktiskt. Tick Tack: Denna la ni sämre. Inte lika bra flow och rim. Känns som att ni kunde lagt ner tid på denna låten. Tay tay var fet som vanligt. Diggade det han sa och speciellt hans flow. Jag gillade inte heller beatet ni valde här. En lördags kväll: Denna har jag hört några gånger innan hehe. Gillar denna för att den har många roliga rader. Flowet var helt okey på båda. Till alla dom: Denna var lätt den bästa låten på hela EP'n. Gillade reffen som fan, överfet. Temy du har riktigt feta rader i denna, väldigt känsliga och överbra. Inlevelsen var också väldigt bra. Gramoz var också jävligt bra här men dock lite sämre än Temy när det gäller texten. Rockar stället: Reffen var bra annars diggade jag inte denna låten. Hörde knaster många gånger, dålig inspelning eller dåligt beat? Slutna ögon: Jävligt bra låt och beat. Gillade flowet och inlevelsen på er båda. Har inget mer att tillägga. Allt som allt så var ep'n väldigt bra, hade vissa dåliga och bra låtar. Hoppas detta var tillräckligt. Peace n Love
Checka in http://alcoholicfamily.blogspot.com/
DIggar de :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
tack allihopa !! fortsätt tanka skiten ! peacee
1.Intro: hehehe helt najs :) 2.Jag finns för dej: Najs Ref, helt okej text från båda sidor. finns inte så mycket att säga mer om låten förutom att den är helt okej. Anledningen till den endast är "helt okej" för min del är att jag inte är ett så stort fan av kärlekslåtar. 3.Tick Tack: Riktigt najs koncept, bra tänkt, fina texter och man känner igen sej. Det är bra att ni får folk till att relatera, jag gillar schratchen i refrängen. Tay Tays floow mördar, samtidigt med en rätt bra text. Gillar gramoz floow också. väldigt starkt, dock temy hade nog bäst text i låten. 4.En lördagskväll: hehhe denna är rolig, bra och skön. Najs beat och floow. Den är Bra, Big Up! 5.Till alla dom: Gramoz floow var lätt bäst i låten, temy var inte långt efter, men gramoz var bättre i denna. Bra ref, najs röst. men jag tycker att refrängen kunde ha lagts bättre, känns som att låten inte når ut till dess fullaste potential. 6.Rockar Stället: hehehe väldigt najs. Riktigt skönt beat. finns inte så mycket mer att säga. 7.Slutna ögon: Helt klart ep-ns bästa låt. Temy är helt klart bäst i denna, men gramoz är också väldigt väldigt grym här också. riktigt jävla bra beat, skön låt. Jävligt bra texter, denna låten är i en helt annan klass jämfört med de andra 5 låtarna. Det är just sånt här jag gillar, FRESH som fan. Big UP! Slutsatts: 3,5/5 stjärnor. Sista låten höjde det ett snäpp. Ep-en överraskade mej på ett bra sätt. Men Slutna ögon var pricken över i. Ett bra jobb, fina texter, bra refränger, väldigt bra. Big Up! / jaksa
ajjt thx alla som sagt de ni tänker å tycker vi tar åt oss allt PEACE ONE LOVE
FLEER?