Maketo - Jag är byggd för musik!.mp3 Shoo där ute, jag hitta ett grymt beat av Rap-it-fly igår, och jag börja skriva :P detta är resultatet!Länkjävel! lyssna, bolma och säg vad ni tycker... allt är gjort av mig förutom beatet :PBless!pst... här har ni texten om ni vill ha:Vers 1..Jag kommer hit o sprider lite jävla kunskaperdroppar fet Musik, yepp, du borde ta en klunk av deIngen skulle kunna droppa som jag droppar varje dagBra rim på bra beats o flowa som en vattenkranSamtidigt som den röda tråden måste följasoch inte samma saker som du släppte i söndashiphop är värd det här, föddes med baggypantsdroppar poesi, för att jag visa vart min kärlek äri slutet av nittitalet, så kapades ett minne av deDen bästa försvann och lever nu himmelskapetrappare föds och rappare dördet är tragiskt, för de finns visst ingen hörallt som jag släpper, släpper jag för hiphopförutom när jag släpper mig, på dig, du kommer aldrig bli nåttdu kommer stanna underjord......som en fejkminamen beef är inget för mig, jag röker fredspipanReffräng//**Jag är byggd för musiksnälla förståta o lyft dig en bitupp till de blåJag va, jag är!jag ska, jag är!Jag sa, jag är byggd för musikReffräng//**Vers 2..oavsett vad, så kommer jag att fortsätta bräför hiphop och jag är som ihophäftadeäven om jag inte kommer få något skivkontraktså ska jag fortsätta, för musiken har blivit alltJag vet att förtjänar mer,än vad fansen sermen ja orkar inte tävla mer så jag bolmar thcoch väntar på att dagen kommer, då känner av perrongenmed miljontals fans, som bah väntar på att känna bomberjag vet att musiken bringar stress och ångestmen jag gör de till en fördel och släpper sången liknar bomberhar kämpat med brännsår i fem år men ändåkämpat med känslor som har bränt svårtdet väntar ljusa tider för mig, utan tvekanser bara positivitet, som rutan speglardet negativa, det, har blivit utraderatjag kommer stå i globen en dag, så sluta tveka