I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Elegant Feat. Subdominant - Who's finest

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-25 23:02

Elegant Feat. Subdominant - Who's finest

För ett jävla bra tag sedan (ett halvår eller så) skulle jag gästa en låt, ämnad för Elegants kommande släpp. Så blev inte fallet. Istället har låten, som inte riktigt blev en låt utan mer en refränglös session, legat och skräpat på Elegants dator ett jävla bra tag (ett halvår eller så). Eftersom alla låtar förtjänar ett syfte så slänger vi nu upp den här istället.

Länk till
http://www.speedyshare.com/223551131.html

Beatet är en instrumental och Elegant har mixat.

Kolla också in nyare material:

Länk till http://www.myspace.com/elegant89

Länk till http://www.myspace.com/subdominantmusic

2008-09-25 23:04
Jag kan också locka med att ni kan kolla in min nya, något sliskiga, frisyr!

2008-09-25 23:21
tycker ni kompleterar varrandra bra här, elegant har galenheten och subdominant har sin chilliga mode, bättre än mkt som släpps i dagens barnsliga whoa kan jag lova!
 personligt

2008-09-25 23:30
ooh älskar er båda två bakom micen :) och ni 2 tillsammans oooh de blir fan kalas :D Låten var Riktigt Tight , skön mixning , softa texter , tvärfet beat , o tunga flow som alltid =) bra jobbat bwoois. Peace
Playaz EnterTainment , @ Bakestani

2008-09-25 23:31
me like it
 baby jag har dig

2008-09-27 16:09
Yo!

2008-09-27 16:17
:] kom igen nu whoa. SOV INTE. TANKA , LYSSNA & KOMMENTERA

Vi Hörs mera :) Mors :D
Playaz EnterTainment , @ Bakestani

2008-09-27 19:46
haha, tkr det är rätt kul att elegant inte utvecklats ett skit sen hans förra mixtape. eller alltså, ditt flyt är helt aight men texterna är sjukt bull. din röst låter för ansträngd också, men schysst mix!

subb är galen, helt galen. inte din bästa låt dock, men den är schysst. no doubt.
karlstaaaad man
hets, stress, fest!

2008-09-28 20:25
Tackar, mi amigo!

2008-09-29 22:18
fan! Visste inte att jag hade så mycket fans!

2008-09-29 22:37
ankancr P17

antigen är du trög eller så leker du bara dum, läs vad som står där uppe, låten är typ 9 månader gamal, lyssna istället på mixtapet som kommer snart o säg om du inte hör skillnader
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2008-09-29 23:03
elegant > först och främst står de typ ett "halvår" som jag definerar är runt 6 månader, inte 9.. skitsamma egentligen, jag tycker bara att du inte utvecklats då dina texter och rim inte håller måttet för att vara en bra rappare. är det jobbigt att ta kritik? ärligt, ta ner dina fötter på jorden, visst skitcoolt att typ petter säger några ord i ditt intro men du är fortfarande en obegåvad lyricst i mina ögon.
hets, stress, fest!

2008-09-29 23:14
ankancr P17

Subdominant gissar på 6 månader men jag kollade på när låten skapades genom att högerklicka på den och då står det december, och jag spelade in versen 2 månader innan subban la något vilket gör det till nästan 1 år sen ,.. jag skiter i vad du tycker men stör mig på när du försöker leka smart
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2008-09-29 23:25
men äru efterbliven? hur fan ska jag veta att det står i din dator att låten gjordes i december när de står i tråden att den är ett halvår gammal?

men ska inte förstöra tråden mer, holla i min gästbok om det är nått..
hets, stress, fest!