I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maketo - Du får mig att spy.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-26 00:18

Shoo, nu har jag äntligen gjort låten som har suttit inombords för länge..

låten går ut till mitt ex, som va otrogen med en polare, och efteråt försöker hon få tillbaka mig genom att dra smålögner, och även säga att hon bär på mitt framtida barn, vilket jag har svårt att tänka mig...

aja.. här är låten!

vänsterklicka!

Beat gjort av Rap-it-fly!

Soon in your Fridge, mofo..

2008-09-26 10:42
Tråkigt att höra, Dock kul att se att du är på en mkt produktiv sida och släpper en massa på whoa just nu:D

2008-09-26 14:42
Förjävligt de där med bruden man. Och vilken svikare till Vän. Om ja vore du hade ja farit till honom & mördat honom :D , men kretik om låten. Stört skön som vanligt =) tror inte du gjort en dålig låt faktist vad ja har hört i mina öron :) Bra Text som fan , hoppas hon tar åt sig =) flowet var Nice som vanligt. Beatet var tungt de oxå , de passade lixom till texten. Btw du hittar en ny Brud snart fan :) fast välj dock inge blondin madrass =) dom går inte o lita på :D Peace Out
Playaz EnterTainment , @ Bakestani

2008-09-26 16:23
word, är så jävla trött på falska horor till brudar som ljuger och är otrogna..

sjysst flyt och tycker det var sjysst mixat med bra "effekter" eller vad man nu vill kalla det. grym text och känsla. nu lär säkert många komma med "fy så osmaklig du är" men jag tycker det du säger är helrätt.. hon kan dra åt helvete
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-09-26 17:30
Jävla skönt flow du har mannen, synd bara det med bruden!
Räcker det? :) Ville droppa en kommentar för att jag tycker du är duktig!
Skönt, mer av dig ska det va ! :) Sätt dig i kopiering maskin och tryck på start så får vi fler duktiga rappare :)

Satsa på nån med fin insida istället för utseendet, skulle jag göra :p om jag nu va singel :p
-{remne music 2008}-

2008-09-26 17:34
Tänkte på att du kanske va riktigt kass i sängen så hon behövde nån som kunde ta henne som hon ville bli tagen? Se ditt egna misstag först:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-03 12:30
feeeeet låt skönt text förstår dig jäkligt tråkigt att höra du rappar grymmt bra på denna mixningen är riktigt fet :) lycka till med musiken i framtieden mannen du går i räätt Riktning :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-06 09:47
Matte my Man.. Haru fixat snippet ännu =) ? KOM IGEN NU WHOA! UPP
Playaz EnterTainment , @ Bakestani

2008-10-06 11:10
kommentera en bra artist nu upp

2008-10-06 12:36
Creds man, skön musik som fan!! ;)

Du är coolast <3
Im not here and this is not really happening

2008-10-06 23:00
som vanligt skriver du bra som fan!
du flyter på najs också!
en bra låt

take care
Stay strong

2008-10-07 06:10
Du kunde ju försökt nitat iaf, sen om du hade lyckats är ju en annan femma :) Japp klart det har en sanning annars hade jag inte sagt det! :) Tråkigt när sånt händer med bruden! Lev singel det är alltid bäst :)