hannes-låt mig fråga Ny låt igenHannes-Låt mig frågaBeat:freebeatRapp/sång: jagMix:jagtext: Jagjag är en underlig en som skrattar åt politikdagens vetande håller på att gå över i hysteriså jag sätter näven i bordet och tänker efterför det som fins i vår känslor är det som brännervi bildar gruppingar och kallar detta samhälle samtidigt finns det två riktinigar du kan gå påå vägenallt i denna penajakkt går överstyrvardagstänkadet faller ned tungt som blyvi hinner knappas annalysera dagen inan gårdagen är vår nästaså vad vill vi bemästra genom denna hemläxajag är helt paralyserad av nmina egna visso nerså om jag då ser skuggans reflektion av solen ställer jag mig trogeteller faller jag ned lodrättmitt betende är det jag försöker försöker fatta rätthar någon egentligan rätt att käna merdå utryckseättet hos bagaren är att han gör en degREFFlåt mig fråga vad som du skall göratankarna som finns är ganska fögavårat vetande är just härså om vi tittar tillbaks är det då där vi ärljuset som jag ser reflekteras genom en gatulycktadet som sker är vad jag kan tyckaen poliskonstapel försöker lösa ett makabert mordmedan politiker sitter och skriver stavelsens orden dagsslända flyger iväg brevid mig då jag gåribland är det lustigt att stå då man ej ser vad som pågårser en man bärande på en resväska i den finns kunskap och erfarenhet att lära kännavi är alla resenärer vart vi än är idagja vandrar genom värmen en vacker höst dagså vad är det som får oss att bli så djuriska då vi är ett släkte vi ska lära oss att kännadet är nutid och vi försöker benämna varandra som dujag vet intet om vad som skall hända men det hände förutdagens epok är det som skildrar av dettaom lagen som slår kan jag enskilt berättaLänk till http://www.speedyshare.com/698236671.html